تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۰
۰
plusresetminus
ابراهیم حمیدی گفت: ما در دستگاه قضا به تفکر و مکتب حاج قاسم نیازمندیم و در این مکتب اخلاص، مجاهدت برای خدا، ذوب در ولایت حرف اول را می زند.
در دستگاه قضا به تفکر و مکتب حاج قاسم نیازمندیم/ دبیرخانه دائمی پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی در کرمان تشکیل می شود
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به وی گفت: حضور امثال شما که از مجاهدان فی سبیل الله و مایه افتخار استان کرمان هستید، باعث افزایش انگیزه خدمتی برای بنده و امثال بنده در دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها است.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: باورم بر این است که آنچه مقام معظم رهبری در خصوص سردار سپهبد شهید سلیمانی فرمودند و از ایشان به عنوان مکتب یاد کردند، حرف بزرگی است.

وی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی(ره) را در مقابل دیدگان خود داشتیم و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب، شهید سلیمانی را مکتب معرفی کردند.

این مقام مسئول افزود: ما در دستگاه قضا به تفکر و مکتب حاج قاسم نیازمندیم و در این مکتب اخلاص، مجاهدت برای خدا، ذوب در ولایت حرف اول را می زند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت هایی در زمینه جهاد، شهادت و ایثار دارد که اگر در عرصه مکتب حاج قاسم قرار گیرد، استان می تواند به الگو در این زمینه تبدیل شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به پیشنهاد سردار معروفی در زمینه مطالبه گری شهادت شهید سلیمانی توسط قضات و حقوقدانان کرمانی خاطر نشان کرد: از این پیشنهاد استقبال می کنیم و دبیرخانه ای دائمی  را باید در این راستا در نظر بگیریم و در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم در شش ماهه دوم سال حتما در این زمینه مطالبه گری می کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjoaevtuqe8vz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین