تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
۰
plusresetminus
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

لزوم بهره مندی از همه ظرفیت های استان کرمان برای افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان کرمان در گردهمایی دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) شهر کرمان بر لزوم بهره مندی از همه ظرفیت های استان کرمان برای افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزی تاکید کرد.
لزوم بهره مندی از همه ظرفیت های استان کرمان برای افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزی
به گزارش راه آرمان؛ محسن منوچهری نژاد گفت: لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس، خیران، شورای شهر، شهرداری ها و ظرفیت معادن در راستای اجرای طرح ورزشی شهید سلیمانی در شهرستان ها و مناطق استان ضرورت دارد.

وی افزود: احداث ۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ چمن مصنوعی، ۱۰ زمین ساحلی و ۱۱ سالن ورزشی کوچک در مدارس استان که سهم هر شهرستان و منطقه دو فضاست، در دستور کار است که گامی موثر در راستای تحقق شعار عدالت محوری اداره کل اموزش و پرورش کرمان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: مقتضی است در ایجاد فضاهای ورزشی توجه به نکات فنی از قبیل شیب زمین، دفع آب و خرید چمن مناسب جهت طرح ورزشی شهید سلیمانی در شهرستان ها و مناطق استان مورد توجه قرار گیرد.

منوچهری اظهار داشت: توجه به فعالیت های ورزشی باعث رشد و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان خواهد شد که هدف سیستم آموزشی کشور و مفاد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش این است که دانش آموزی تربیت شود که برایشان مراتبی از حیات طیبه محقق شود و بتوانند زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف شوند.

وی ضمن قدردانی از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق فعال در حوزه تربیت بدنی و سلامت و تندرستی از آن ها درخواست کرد نسبت به توجه فعالیت های ورزشی اهتمام ویژه ورزند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchwqnzv23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین