تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵
۰
plusresetminus
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: از توسعه شرکت‌ها و تولیدات دانش بنیان به‌ خصوص در جامعه ایثارگر و شهادت حمایت می‌کنیم و این مسئله، یک سیاست راهبردی در کشور است.
حل مشکلات با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت شدنی است/ از توسعه تولیدات دانش بنیان در جامعه ایثارگر حمایت می کنیم
به گزارش راه آرمان؛  سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در نشست نخبگان، ایثار و شهادت کرمان با بیان اینکه در اداره یک جامعه و جامعه سازی همه جامعه مسئول هستند و خواص در این زمینه بیشتر مسئولیت دارند، گفت: کار و امور هیچ دولت و ایدئولوژی بدون جامعه پیش نمی رود؛ بنابراین این جلسات را برگزار می کنیم تا ببینم مسئولیت های مشترک ما چیست؟

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ۱۵ درصد جامعه کارآفرین هستند و می توانند کار تولید کنند و یک درصد جامعه نابغه هستند و این دو قشر مسئولیت ویژه ای دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه موضوعات در محیط قابل حل هستند، ابراز کرد: ما باید ظرفیت نخبگان را جمع و شبکه کنیم تا پرچمدار باشند و ظرفیت هایی را باید توسط مردم و جامعه ایجاد کنیم.

وی خطاب به نخبگان حاضر بیان کرد: شما به عنوان کانون فکری که در جامعه و کف کار هستید نه تنها مشکل اشتغال ایثارگران را حل می کنید، بلکه سایر مسائل کشور را رشد می دهید.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه امیدواریم در دوره جدید، نقش الگویی ایثار را عوض کنیم تا جامعه شما را ببیند، خاطر نشان کرد: سپهبد شهید سلیمانی با آنکه جایگاه بزرگی داشت اما در کف میدان بود و با حضور نیروهای خود به مردم خدمت می‌کرد و این روحیه سپهبد شهید سلیمانی باید در جامعه الگو شود و اگر جریان حاکم در حوزه ایثار و شهادت شود، این حوزه مشکلات مردم را حل می کند و کمک مردم می تواند باشد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اشتغال خرد را با پرداخت تسهیلات مد نظر داریم و این ظرفیت در استان کرمان بیشتر وجود دارد، خاطر نشان کرد: از توسعه شرکت‌ها و تولیدات دانش بنیان به‌ خصوص در جامعه ایثارگر و شهادت حمایت می‌کنیم و این مسئله، یک سیاست راهبردی در کشور است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbgzb85rhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین