کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند تن از نخبگان کرمانی در دیدار با رییس بنیاد شهید تأکید کردند؛

لزوم ایجاد مرکز مشاوره کارآفرینی در بنیاد شهید و امور ایثارگران/ ابراز گله مندی از عدم حمایت نخبگان در عرصه صنعت

5 خرداد 1401 ساعت 13:12

مژده رضایی مخترع، کارآفرین و فرزند جانباز کرمانی در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نسبت به عدم حمایت نخبگان در صنعت گله دارم؛ زمانی که با ارائه راهکار به واحدهای صنعتی مراجعه می کنیم و راهکار جدی و قوی ارائه می دهیم اما مدیران آن راهکارها را رد می کنند.


به گزارش راه آرمان؛ ظهر امروز نشست نخبگان، ایثار و شهادت با حضور سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون اول رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران کشور در محل استانداری کرمان برگزار شد.

باقر امیر حیدری عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جانباز ۳۰ درصد گفت: ما باید انصار ایثارگر را در هر نقطه و جایگاهی حفظ کنیم.

وی بیان کرد: در این راستا توانمندی افراد رصد و فرصت بروز توانمندی ها باید داده شود.

مژده رضایی از مخترعین و کارآفرینان کرمانی و فرزند جانباز است، اظهار کرد: نسبت به عدم حمایت نخبگان در صنعت گله دارم؛ زمانی که با ارائه راهکار به واحدهای صنعتی مراجعه می کنیم و راهکار جدی و قوی ارائه می دهیم اما مدیران آن راهکارها را رد می کنند.

این کارآفرین کرمانی با بیان اینکه سنگ اندازی، توقیف تولید، نقش پررنگ تری از تحریم ها ندارند، تصریح کرد: چرا حمایت از خرید ندارند و این امر موجب سرخوردگی نخبگان می شود.

وی ابراز کرد: نخبگان زمانی که وارد چرخه صنعت می شوند توقع حمایت دارند که متاسفانه این کار انجام نمی شود.

رضایی با بیان اینکه مسئله دیگر قوانین نوشته شده ای است که اجرا نمی شود، اظهار کرد: ما جزو خانواده و جمع شاهد و ایثارگر هستیم و قوانینی برای ما نوشته شده که اجرا نمی شود.

این مخترع کرمانی عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای عرصه تولید ایثارگران را نداریم و حمایت از خرید نخبگان نداریم.

امین هاشمی فرزند جانباز سی درصد و مخترع گفت: در بنیاد شهید و ایثارگران مرکز مشاوره کارآفرینی نداریم و در حالی که دنیا در عرصه تکنولوژی پیش می رود ما برای گرفتن مجوز مشکل داریم

وی با بیان اینکه برای کار آفرینی پول اولین مشکل نیست، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود شور و اشتیاقی برای فرزندان ایثارگران و ایثارگران به وجود نمیاید و این در حالی است که باید هم افزایی بین نخبگان و جامعه شاهد و ایثارگر باید هم افزایی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/م


کد مطلب: 127203

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127203/لزوم-ایجاد-مرکز-مشاوره-کارآفرینی-بنیاد-شهید-امور-ایثارگران-ابراز-گله-مندی-عدم-حمایت-نخبگان-عرصه-صنعت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir