کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مسئولان باید خود را وقف نظام کنند

5 خرداد 1401 ساعت 18:02

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولان خودشان را وقف نظام کنند آنگاه هیچ چیز برای خودشان نمی خواهند و حاج قاسم اینگونه بود.


به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله، اظهار کرد: ما با همه وجودمان شما را بهترین بندگان خدا می دانیم، کسانی که در دوران تنهایی اسلام ناب و ملت بزرگ ایران علیه دشمن ایستادید و شما بندگان شایسته خداوند هستید که در زمان امام راحل جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتید و برای آبروی نظام جنگ گردید تا کرامت و ناموس اسلام حفظ شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هیچگاه نمی توانیم گردان خط شکن رفسنجان را که چگونه آب را در اروند شکافتند و به مقصد رسیدند و هم چنین قیام مردانگی گردان ۴۱۸ را در کانال پرورش ماهی که یازده روز در مقابل اشرار عالم مقاومت کرد، فراموش کنیم.
 
سردار معروفی افزود: نگاه لیبرال موجب شد در سال اول جنگ هیچ توفیقی نداشته باشیم و کشور را زمین گیر کرد و در سال دوم کار سپاه و ارتش قرارگاهی انجام شد، توفیقات حاصل شد و عملیات بیت المقدس در چهار مرحله به آزادسازی خرمشهر منتهی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این توفیق بزرگ در کمتر از یک سال به خاطر تغییر نگاه انقلابی به جای لیبرال و در ذیل آن معنویت بود، نگاه که عوض شد مشارکت مردم و بسیج در جنگ بیشتر شد، رسالت محور شد و ما به پیروزی رسیدیم.
سردار معروفی گفت: تغییر نگاه مهم بود، امروز ملت بزرگ ایران نگاه لیبرالی را به نگاه امام انقلاب تغییر دادند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: کسانی که ادامه جنگ وامام راحل را زیر سوال می‌برند حتی یک آزاده و شهید ندارند و آن روز به دنبال جمع کردن مال بودند و به کشورهای عربی رفتند و امروز مدافع حقوق ایران شدند.
 
وی افزود: امروز جهاد تبیین در مقابل تحریف است که حقیقت انقلاب را وارونه جلوه می دهد و دل جوانان امروز را خالی می کند، نقش من و شما که لباس جهاد به تن دارد خیلی مهم است و باید به امر امام راحل تمکین کرده و عین شهدا عمل کنیم.
 
سردار معروفی ابراز کرد: فرهنگ عاشورایی در طول تاریخ انقلاب ما را راهنما بود هم در شکل و هم در محتوای، در شکل آن لشکر ثارالله را ببینید، تیپ جندالله، حزب الله و…نام عملیات ها خیبر، بدر و… و رمز عملیات ها یا زهرا(س)، یا ابوالفضل و….. شکل جنگ، دین و محتوای آن عاشورایی بود.
 
وی عنوان کرد: رزمندگان در ۸ سال عین قیام عاشورا برای جان دادن سبقت می گرفتند به دنبال اینکه به سمت دشمن بتازند با هم دعوا می کردند، در طول هشت سال دفاع مقدس یک نفر را سراغ ندارید که در جنگ براس سمت رایزنی کند، چرا که همه مسئولیت های جنگ، تکلیف بود.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه چیز خدایی بود، گفت: مسئولان خودشان را وقف نظام کنند آنگاه هیچ چیز برای خودشان نمی خواهند و حاج قاسم اینگونه بود.
وی عنوان کرد: شهادت باعث شده که ارادت ما با ائمه اطهار بیشتر شود، بعد از شهادت کسانی که شک داشتند بعد از شهادت سردار دل‌ها یقین کردند که عزت فقط به دست خدا است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 127205

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127205/مسئولان-باید-خود-وقف-نظام-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir