تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸
۰
plusresetminus
کریمی بازیگر فیلم احیاء: 

برای حضور در رفسنجان لحظه شماری می کنم

حمید کریمی بازیگر فیلم احیاء گفت: برای اولین بار است که به رفسنجان سفر می کنم به همین خاطر برای حضور در این شهرستان لحظه شماری می کنم.
برای حضور در رفسنجان لحظه شماری می کنم
به گزارش راه آرمان؛ حمید کریمی بازیگر فیلم احیاء به خبرنگار ما گفت: از اینکه جدیدترین کارم تحت عنوان احیاء به جشنواره فیلم های ورزشی ، جشنواره بین المللی فیلم شهر و دومین جشنواره فیلم کرمان راه یافته است، بسیار خوشحالم و امیدوارم این اثر در جشنواده های فوق بدرخشد و در یکی از بخش ها جوایز را از آن خودکند .
بازیگر فیلم تلویزیونی “پهلوان هرگز نمی میرد” در ادامه اضافه کرد : در جشنواره فیلم های ورزشی هم با دو فیلم “احیا و پهلوان هرگز نمی میرد” به تهیه کنندگی محمد کریمی حضور دارم و امیدوارم جشنواره امسال با کمرنگ شدن کرونا، با شکوه برگزار شود‌.
 
کریمی بیان کرد: به تازگی هم برای بازی در فیلم “فرشته مزاحم” دعوت به همکاری شده ام که امیدوارم این کارنیز مورد استقبال قرار بگیرد.
 
بازیگر فیلم سینمایی” رقص دلفین ها” و کوچه ژاپنی اظهار داشت: از اینکه برای بازی در فیلم “فرشته مزاحم” عازم رفسنجان هستم ، بسیار خوشحالم ، چون قرار است علاوه بر حضور مقابل دوربین با مردم خونگرم این شهرستان دیدار داشته باشیم و از جاذبه های تاریخی هم دیدن کنیم.
بازیگر سریال ناخونک و میانبر ضمن تشکر از پایگاه خبری خانه خشتی گفت : برای اولین بار است که به رفسنجان سفر می کنم به همین خاطر برای حضور در این شهرستان لحظه شماری می کنم.
شایان ذکر است، فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی قرار است با همکاری اداره ارشاد رفسنجان و حمایت ویژه کاشی فخار ، مس رفسنجان ، شهرداری رفسنجان ، دانشگاه آزاد و هتل هیلان روز ۲۶ خرداد کلید بخورد.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcgzu9quak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما