تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۴
۰
plusresetminus
با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عملیات اجرایی ۲ طرح شهرداری با مجموع اعتبارات ۱۷۰ میلیارد تومان آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در رفسنجان با حضور استاندار کرمان
به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار جدید کرمان روز پنجشنبه در سفری به شهرستان رفسنجان و با حضور در آئین آغاز به کار دو پروژه عمرانی شهرداری این شهر گفت: در مجموعه جدید شهرداری رفسنجان فعالیت هایی شامل شفافیت و بحث ساماندهی امور مربوط به شهر به خوبی در حال انجام است.
 
 
 
وی افزود: نکته جالب این است که بودجه شهرداری رفسنجان ۳ برابر نسبت به قبل افزایش یافته و در حال تحقق یافتن است.
 
فداکار بیان کرد: امروز هم عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی از پروژه های شهرداری در رفسنجان آغاز شد که گره ترافیکی شهر را باز می کنند و شامل دوبانده شدن بلوار پرستار و خلیج فارس و نیز احداث تقاطع غیر همسطح به طول ۸۰ متر است.
 
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی مجموعه بلوار خلیج فارس از بیمارستان علی ابن ابطالب (ع) رفسنجان تا میدان ۲۲ بهمن این شهر اگر اتفاق بیفتد ترافیک شهر روان و خطرات احتمالی و تصادفات از مردم دور خواهد شد.
 
 
 
شهر دار رفسنجان هم در این آئین اظهار کرد: پروژه دوبانده کردن خیابان پرستار و خیابان جمهوری به طول یک کیلومتر و مساحت آن ۸ هزار مترمربع می باشد که با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری می رسد.
 
 
 
مجید کهنوجی ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح و ساماندهی بلوار خیلج فارس به طول ۷۵۰ متر با مساحت ۱۴ هزار مترمربع کلنگ زنی شد و این پروژه با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۴ ماهه اجرا خواهد شد.
 
https://armanekerman.ir/vdchvqnz623niid.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما