تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
۰
plusresetminus
مسلم کاربخش وجود ابهامات در قیمت گذاری و عدم آگاهی مردم از حقوقشان را دو مشکل اساسی بازار دانست.
وجود ابهامات در قیمت گذاری و عدم آگاهی مردم از حقوقشان دو مشکل اساسی بازار است
به گزارش راه آرمان؛ مسلم کاربخش رئیس دادگستری راور در نشستی که با اصحاب رسانه داشت، گفت: یکی از نیازهای مردم جامعه امروز ما آشنایی با حقوق خصوصا حقوق اولیه شان است و نیاز است که اطلاعات عمومی افراد جامعه از طریق رسانه بیشتر شود.



در ادامه جلسه مسائل و مشکلاتی توسط اصحاب رسانه مطرح شد که در این جهت رئیس دادگستری راور در رابطه با تخلفاتی که در بازار صورت میگرید و افزایش بازخورد نظارت ها گفت: مسئله بازار دو مشکل اساسی دارد که در صورت حل شدن، مسئله بازار حل خواهد شد، اول وجود یک سری ابهامات در قیمت گذاری و نحوه قیمت گذاری که می طلبد مسئولین قوه مجریه این ابهامات را برطرف کنند و دوم بحث رسانه است که مردم، هم مطلع شوند و هم از حقوقشان آگاه شوند که اگر از حقوق خود آگاه و مطالبه گر شوند حل خواهد شد.



استوار زاده معاون دادستان راور نیز در این جلسه تلاش اصحاب رسانه در راستای ارتقای فرهنگ جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: جایگاه رسانه بر کسی پوشیده نیست و تعامل بین دادگستری و رسانه ها می تواند کمک موثری برای مردم شهرستان در جهت آگاهی بخشی و کاهش معضلات باشد که انشالله رسانه ها در این راستا مصالح جامعه به خصوص شهرستان را در نظر داشته باشند.

وی افزود: تلاش رسانه در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و کاهش جرائم است و اگر بتواند در این زمینه گام موثری بردارد و تولید محتوا داشته باشد می تواند کمک خیلی موثری به شهرستان و جامعه هدفش بکند.

استوارزاده در ادامه از افزایش قابل توجه جریمه های تعزیرات خبر داد و گفت: با متخلفین بازار در چارچوب قانون برخورد می شود.

ایمان پژوهش رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی در این جلسه بیان کرد: قدرت و زبان رسانه بسیار بالاست اما نکته قابل توجه این است که کار رسانه فقط انعکاس خبر نباشد یعنی پیگیری خبر تا وصول نتیجه هم باید هدف اصلی رسانه باشد.


انتهای پیام/کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcbazb8wrhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما