تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۰
۰
plusresetminus
در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح شد؛

۶۸۰ طرح آماده اشتغال در تبصره ۱۸ با تسهیلات ۴۱۰ میلیارد تومان

صادق سلطانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت:۶۸۰ طرح جدید برای تبصره ۱۸ با مبلغ تسهیلات ۴۱۰ میلیارد تومانی آماده شده است که برای ۱۳۷۶ نفر تعهد اشتغال ایجاد می کند.
۶۸۰ طرح آماده  اشتغال در تبصره ۱۸ با تسهیلات ۴۱۰ میلیارد تومان
به گزارش "راه آرمان" شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در محل سال شهید مرتضوی زاده با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، استاندار کرمان و نماینده مردم کرمان و راور برگزار شد.

صادق سلطانی نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان،گفت: باتوجه به اینکه امکان جابه جایی تخصیص بودجه وجود ندارد، تخصیص دستگاه های اجرایی عملیاتی شده است و بایستی دستگاه ها جذب ۱۰۰ درصدی خویش اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود : ۶۸۰ طرح جدید برای تبصره ۱۸ با مبلغ تسهیلات ۴۱۰ میلیارد تومان آماده شده است که برای ۱۳۷۶ نفر تعهد اشتغال ایجاد می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در تشریح آخرین وضعیت تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: تاکنون ۳۳ جلسه کمیته استانی تبصره ۱۸ برگزار شده است و ۱۷۶۴ عدد تسهیلات توسط این کمیته مصوب شده است.

سلطانی نژاد افزود: تعداد طرح‌های مصوب در کمیته استانی تبصره ۱۸ تاکنون ۱۴۹۲ مصوبه است.

وی مبلغ مصوب در این کمیته را افزون بر ۱۶ هزار میلیارد  ریال ذکر کرد و گفت :مبلغ تلفیق تسهیلات تبصره ۱۸ نیز بالغ بر ۱۱هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان اذعان کرد: : تعداد تسهیلات پرداخت شده ۲۶۴ فقره بوده،که مبلغ پرداخت شده در این خصوص ۲۰۶۷ میلیارد ریال است.

 صادق سلطانی نژاد، همچنین از صدور استعلام های لازم برای صدور مجوز نیز از طریق درگاه ملی و استانی خبر داد و گفت:  صدور مجوزهای گردشگری از طریق سامانه‌های سادرا و سامانه جامع نظارت ، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) انجام می شود و صدور مجوزهای صنایع دستی نیز از طریق درگاه ملی انجام می پذیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان افزود: صدور مجوز کسب و کار توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان (معاونت غذا و دارو) از طریق سامانه TTAC و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بم نیز از طریق درگاه ملی انجام می شود.

 صادق سلطانی نژاد صدور مجوزهای کسب و کار توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بم را از طریق سامانه غذا و دارو اعلام کرد و گفت: صدورکلیه مجوزهای کسب و کار اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب ،جهاد کشاورزی شمال، جهاد کشاورزی جنوب و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان از طریق درگاه ملی صادر خواهد شد.

 وی تصریح کرد؛ استعلام های لازم برای صدور مجوزهای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت ،معدن و تجارت جنوب استان،جهاد کشاورزی جنوب و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز از طریق درگاه استانی صورت می گیرد.

شایان ذکر است؛در این جلسه چارچوب برنامه عملیاتی تحقق رشد اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ و بازنگری طرح جامع شهر بردسیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcftedyyw6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین