تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس:

خیرین بردسیری در آزادی ۳۴ زندانی سهیم شدند

شهباز حسن‌پور گفت: رسیدگی و حمایت از خانواده های زندانیان وظیفه دینی و انسانی تک تک ما است.
خیرین بردسیری در آزادی  ۳۴ زندانی سهیم شدند
به گزارش راه آرمان،  شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس در همایش نسیم مهر در بردسیر از  برگزاری این همایش در جهت حمایت از زندانیان و خانواده های آنها در بردسیر ابراز خرسندی کرد و گفت:  هر کجا مردم هستند آنجا مجلس است، بسیار خوشحالم که در جمع خیرین برای حل و فصل یکی از معضلات اجتماعی که به همت دادستان جوان شهرستان راه اندازی شده است حضور پیدا کرده ام.
وی افزود:  به عنوان خادم مردم آرزو دارم که بردسیر زندان و زندانی نداشته باشد در همین راستا باید با همت روسای دانشگاه ها،  قضات، کارشناسان، مدیران حوزه های علمیه و مسئولان  جلساتی برای برنامه ریزی در جهت کاهش آمار زندانیان تشکیل شود.
حسن پور تاکید کرد: رسیدگی و حمایت از خانواده زندانیان وظیفه تک تک مردم و مسئولان است و در همه ادیان به ویژه دین اسلام کمک به هم نوع یکی از اصول اساسی است.
نماینده مردم بردسیر و سیرجان نسبت به راه اندازی کمپ ماده ۱۵ و بازداشتگاه موقت همچنین کمک در آزادی و کسب رضایت از شاکیان ۵ زندانی جرائم غیرعمد قول مساعد داد.
همچنین  خیرین حاضر در همایش آزادی  و جلب رضایت از شاکیان تعداد ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد را برعهده گرفتند و  شرکت های صنعتی و معدنی  شهرستان در مجموع نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در جهت حمایت از زندانیان و انجمن قول مساعد دادند.


انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcbszb8zrhb55p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما