تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی کرمان مطرح کرد؛

لزوم اقدامات پیش گیرانه برای کاهش مجرمان

سردار عبدالرضا ناظری گفت: حمایت از زندانیان کار قابل تحسین و لازمی است اما باید با اقدامات پیش گیرانه و پیش دستانه از تعداد مجرمان کم کنیم.
لزوم اقدامات پیش گیرانه برای کاهش مجرمان
به گزارش راه آرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در همایش نسیم مهر که جهت حمایت از زندانیان در بردسیر برگزار شد، ضمن ابراز علاقه به مردم بردسیر و تقدیر از راه اندازی انجمن حمایت از زندانیان گفت: همه ی شما را توصیه می کنم قبل از اینکه اشخاص  مرتکب جرم شوند به سراغ آنها بروید و با حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانواده های در معرض آسیب، جلوی ارتکاب جرم را بگیرید.

وی افزود: شهرستان  بردسیر با حضور صنایع در کنار حوزه کشاورزی و انتقال بخشی از کارهای صنعتی استان به این‌منطقه از محرومیت خارج شده است بنابراین شما می توانید  گامهای موثری در جهت کاهش آسیب ها و پیشگیری از وقوع جرم بردارید.
سردار ناظری هشدار داد: البته فکر نکنید با صنعتی شدن و اشتغال بیشتر شاهد ارتکاب جرم نخواهید بود بلکه هر چه اشتغال زیاد می شود و توسعه زیاد می شود ممکن است جرائم تغییر کند بنابراین ‌همواره اصل پیشگیری آسانتر و کم هزینه تر از درمان است را در نظر بگیرید.

وی افزود: امروز برای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد اینجا جمع شده اید اما سایر جرائم هم شاید به خاطر غفلت ما شخصی  دچار لغزش شده است باید مجرمین را با کارهای پیشگیرانه و پیشدستانه کم کنیم.

سردار ناظری بر لزوم وجود زندان در بردسیر تاکید کرد و گفت: وجود زندان در شهرستان،  رنج رفت و آمد  و ملاقات را برای خانواده ها کمتر می کند، از طرفی حضور  زندانیان شهرستان در کنار زندانیان استان و اتصال آنها به زندانیان سایر شهرستان ها یک آسیب دیگر است که می تواند زمینه جرائم بیشتر و سنگین تر را فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان در پایان توصیه و تاکید کرد: فقط به فکر معیشت خانواده های زندانیان نباشید به فکر روح و روان این عزیزان نیز باشید و برای این امر مهم شما می توانید از ظرفیت کارشناسان و مشاوران ما در کرمان استفاده کنید.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcdk50fnyt0xx6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما