تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۴
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس تخریبی شهرستان های فاریاب، کهنوج و منوجان با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین و اثربخش ترین کار خیر است گفت: مطالبات خیرین مدرسه ساز استان کرمان با جدیت پیگیری می شود.
مدرسه سازی مهمترین و اثربخش ترین کار خیر/ مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان کرمان با جدیت پیگیری می شود
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این بازدید ها که به همراه حسین عباس لو خیر خیراندیش مدرسه ساز سیرجانی انجام شد گفت: مدرسه سازی اقدامی ماندگار در راستای جنگ با نادانی، بزرگترین فقر بشریت است که آثار و برکات آن برای همیشه تاریخ در زندگی دنیوی و اخروی خیر مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه از چهار ماه گذشته تا کنون خیرین عملیات ساخت ۲۲ مدرسه را در استان آغاز کرده اند گفت: خوشبختانه تعامل سازنده ای بین آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس استان وجود دارد و خیران نیز به سمت مدرسه سازی در مناطق مختلف استان مراجعه کرده اند.

رضایی گفت: در صورت پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ساخت یک مدرسه توسط خیر، دولت موظف به پرداخت مابقی آن است و بر اساس پیگیری های انجام شده، تمامی پروژه های نیمه ساز نیمه تمام خیری استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به اشاره به کمبود، تخریبی و نیاز به بهسازی و مقاوم سازی  تعدادی از مدارس در مناطق مختلف استان خاطر نشان کرد: از ظرفیت خیرین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری استقبال می کنیم.

رضا رضایی با بیان اینکه پیگیر مطالبات خیرین مدرسه ساز در استان هستیم گفت: به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرده ایم بدون هماهنگی خیرین و تحت هر شرایطی تغییر نام مدارس خیر ساز غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار خیر خیر اندیش حسین عباس لو در استان بیان کرد: بر اساس بازدید ایشان از مدارس جنوبی استان، این خیر خیر اندیش مدارس « مولانا » را در هفت شهر جنوبی استان احداث خواهد کرد.

رضایی در پایان گفت: با توجه به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری امیدواریم با مشارکت خیرین و استفاده از بودجه های عمرانی دولت  استاندارد سازی و بهسازی تمامی مدارس استان محقق شود.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه خیر خیر اندیش « حسین عباس لو»از مدارس تخریبی مناطق شهری و روستایی شهرستان های جیرفت، فاریاب، کهنوج و منوجان در روز شنبه هفتم خرداد ماه جاری بازدید کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjmaevxuqe88z.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین