تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱
۰
plusresetminus
رییس کل دادگستری استان کرمان:

برخورد با مفاسد باید با جدیت دنبال شود

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدیان گفت: در کنار همراهی و پشتیبانی از مدیران برای ریسک مثبت در حوزه های مختلف از جمله در جذب اعتبارات و عملکردها، برخورد با مفاسد نیز باید با جدیت دنبال شود.
برخورد با مفاسد باید با جدیت دنبال شود
به گزارش راه ارمان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و معاونین بازرسی استان کرمان افزود: باید به نحوی اقدام شود که مدیران در مسیر حمایت از تولید، اشتغال، معیشت و اقتصاد مردم، حمایت دستگاه های نظارتی از خود را ببینند و بر این مبنا حرکت و برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان بازرسی استان کرمان سابقه درخشان و خوبی در برخورد با مفاسد و حمایت از مدیران قانونمند دارد، خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی از ظرفیت های بسیار خوب دستگاه قضایی برای حفظ منافع مردم و نظام است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به نقش دادستان ها به عنوان مدعی العموم در جامعه اشاره و بیان کرد: حضور و همراهی دادستان ها در راستای حفظ حقوق عامه و حمایت از حوزه های تولید واشتغال که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، از دیگر ظرفیت های بسیار خوب دستگاه قضایی در مسیر خدمت به مردم به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که به کار مجموعه های نظارتی اعتقاد دارم، تصریح کرد: بر مبنای تدبیر در امور و همکاری در جهت منافع مردم، تلاش می کنیم که کارها را به سرانجام رسانیم تا مردم از منافع این اقدامات بهره مند شوند.

احمد آبیار، بازرس کل استان کرمان نیز در سخنانی با اشاره به دشواری کار دستگاه های قضایی و نظارتی در استان، گفت: سازمان بازرسی همواره در مسیر مبارزه با مفاسد با جدیت و قاطعیت اقدام کرده است و در کنار آن از مدیرانی که اهل ریسک مثبت در جهت منافع مردم بوده اند نیز به خوبی حمایت کرده است.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcbzzb8srhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما