تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴
۰
plusresetminus
طالب خالوئی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان به همراه هیأتی از منطقه قرق منصور آباد رفسنجان و منطقه حفاظت شده کوه جوپار بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از قرق منصور آباد و کوه جوپار
به گزارش راه آرمان؛ طالب خالوئی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و هیأت همراه در بازدید از قرق منصورآباد رفسنجان با مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره قرق منصورآباد دیدار و گفتگو کرد و ابوالقاسمی مدیرعامل قرق به ارایه گزارشی از وضعیت موجود منطقه پرداخت.

سپس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان و هیأت همراه با حضور میدانی در قرق منصور آباد از نزدیک شرایط حیات وحش این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از منطقه حفاظت شده کوه جوپار و دیدار با محیط بانان از دیگر برنامه های مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان و هیأت همراه در این مأموریت دو روزه بود.

خالوئی در مامورین به منطقه حفاظت شده کوه جوپار وضعیت منطقه را از نظر تنوع زیستی، گونه های مختلف حیات وحش، خشکسالی و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و راهکارها و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

وی منطقه حفاظت شده جوپار را یکی از مناطق مهم شهرستان کرمان دانست و خاطر نشان کرد: این منطقه از لحاظ پوشش گیاهی و جانوری از مناطق مهمی است که باید در حفظ  آن تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbwzb8arhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین