تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: توجه به مطالبات پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت یک رسالت مهم ملی و انقلابی است.
توجه به مطالبات پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت یک رسالت مهم ملی و انقلابی است
به گزارش راه آرمان؛  رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار خاطرنشان کرد: فرهنگیان بازنشسته گنجینه های ارزنده نظام تعلیم و تربیت هستند که توجه به مطالبات آنها ضرورتی انکار ناپذیر در راستای حفظ عزت و کرامت فرهنگیان است.

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات برحق بازنشستگان که در خط مقدم  نظام آموزش و پرورش بوده اند و نقش اصلی در تربیت نسل جوان برای زمان‌های طولانی بر عهده داشته‌اند جزو وظایف خطیری است که باید با همکاری سایر بخش‌ها و مسوولان امر صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به طرح مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش استان پرداخت و بر رفع این مشکلات تاکید کرد.

 وی بر پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان، نظم دهی به کسورات شاغلان و پیگیری بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه توجه به مطالبات بازنشستگان فرهنگی موضوعی حائز اهمیت و ضروری است گفت: کارکنان آموزش و پرورش استان آمادگی کامل را جهت همکاری با صندوق بازنشستگی در راستای بهبود وضعیت خدمت رسانی به فرهیختگان بازنشسته را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خواستار تسهیل و تسریع در برقراری حقوق بازنشستگان جدید، اجرای آرای دیوان عدالت اداری، پرداخت مطالبات بازنشستگان و ارائه راهکار در خصوص جلوگیری از ایجاد بدهی های مربوط به خدمات غیررسمی و نقل و انتقال حق بیمه کارکنان شاغل آموزش و پرورش شد.

محمد سلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی استان نیز در پایان با ارائه گزارشی جمعیت بازنشستگان کشوری استان را بیش از ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۶۰ درصد جمعیت بازنشستگان کشوری استان را بازنشستگان آموزش و پرورش تشکیل می دهند و  خدمت به بازنشستگان فرهیخته آموزش و پرورش افتخار صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی گفت: تسریع در برقراری حقوق بازنشستگان جدید و پرداخت به موقع حقوق از مهمترین اهداف صندوق می باشد و ماهیانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت حقوق بازنشستگان استان کرمان است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان توجه به مسائل درمانی را از مهمترین مطالبات بازنشستگان دانست و خواستار اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری جهت بهبود وضعیت بیمه درمانی بازنشستگان شد و  از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تا این موضوع را به عنوان مطالبه مهم بازنشستگان در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb8zb8grhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین