تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
۰
plusresetminus
افتتاح رسمی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان:

پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس به نام شهید معظم محمد زاهدی افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس به نام شهید معظم محمد زاهدی با حضور فرزند معظم شهید، مدیرکل نوسازی مدارس و فرمانده بسیج ادارات استان افتتاح رسمی شد.
پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس به نام شهید معظم محمد زاهدی افتتاح شد
به گزارش راه آرمان؛ سید عبدالرضا میر حسینی وکیلی فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس در خصوص افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان پیش از این به عنوان واحد مقاومت بسیج فعالیت داشته و امور کارکنان بسیجی اداره را پیگیری و انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد مطلوب کارکنان نوسازی مدارس در انجام ماموریت های محوله با موافقت سرهنگ بامری فرمانده مقاومت بسیج استان و سرگرد صفرزاده فرمانده بسیج ادارات شهید باهنر کرمان و حمایت های مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان امروز این واحد مقاومت بسیج از واحد مقاومت به پایگاه بسیج ارتقاء یافته و افتتاح رسمی شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نوسازی مدارس بیان داشت: در افتتاح این پایگاه جمعی از اعضا بسیج این اداره کل حضور داشتند و این پایگاه توسط همکار بزرگوار آقای مسعود زاهدی فرزند معظم شهید که پایگاه به نام پدر شهید ایشان نامگذاری شده افتتاح شد.

 مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه افتتاح این پایگاه بیان داشت: فعالیت پایگاه مقاومت بسیج در این اداره کل را به جدیت پیگیری کردیم و  قبل از اینکه به  پایگاه بسیج ارتقاء یابد،  کارکنان بسیجی این اداره کل در امر مدرسه سازی به صورت جهادی پیش قدم بوده اند.

 سرهنگ بامری فرمانده مقاومت بسیج استان نیز در مراسم‌افتتاح این پایگاه اذعان داشت: ماموریت های پایگاه های بسیج ادارات کمک زیادی به رفع موانع و مشکلات در ادارات می کند و انتظار داریم ماموریت های محوله سازمان بسیج ادارات به نحو احسن انجام شود که نتایج آن مطمینا بر عملکرد کلی اداره تاثیر خواهد داشت و رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد.

 افزودنی است: مجوز پایگاه بسیج این اداره کل بنام پایگاه بسیج شهید والامقام محمد زاهدی توسط سرهنگ بامری به مدیر کل نوسازی مدارس استان تقدیم گردید و محل کار پایگاه با همراهی افراد مذکور بازدید و به صورت رسمی افتتاح گردید.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcezf8zxjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین