تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
۰
plusresetminus
سردار علی نظری گفت: هیئت های اندیشه ورز اقشار کرمان بسیار موفق هستند حتی در خصوص طرح هایی که در کل کشور اجرا می شوند، کرمان پایلوت است  مانند میز خدمت از دل همین اقشار بسیج بود  طرح هر مسجد یک حقوق دان نیز به کشور اعلام شده است که در حال ابلاغ است.
تفکر بسیج اکنون الگوی نهضت های آزادیبخش جهان است/ اقشار تخصصی بسیج نخبگان حل مسائل دشوار کشورند
به گزارش "راه آرمان "ظهر امروز جلسه اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان به حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سردار علی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و جمعی از نخبگان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

 در این جلسه رحمان جلالی که معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری کرمان است به سمت ریاست هیئت اندیشه ورز بسیج ادارت و کارمندان استان کرمان منصوب شد.

سردار علی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان درجلسه هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات گفت: هیئت های اندیشه ورز طبق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تخصصی شدن بسیج شکل گرفت که هوشمندی رهبر انقلاب را در اعلام طرح تخصصی بسیج اقشار نشان داده است زیرا بسیار موفق بوده اند.

وی ادامه داد: از داخل هیئت های قشری ما راهکار های ملی حتی ارایه می شود و بانک اطلاعاتی خوبی از وضعیت استان را جمع اوری کرده ایم که شامل فرصت ها چالش ها و آسیب ها است.

نظری ادامه داد: هیت های اندیشه ورز اقشار کرمان بسیار موفق هستند حتی در خصوص طرح هایی که در کل کشور اجرا می شوند، پایلوت انها کرمان است  مانند میز خدمت از دل همین اقشار بسیج بود  طرح هر مسجد یک حقوق دان نیز به کشور اعلام شده است که در حال ابلاغ است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان گفت: امیدواریم امسال در راستای جهاد تببین بتوانیم به اهداف مقدس نظام نیز در هیئت های اندیشه ورز  دست یابیم.

وی ادامه داد:  : هر جا تفکر بسیج وارد شده گره ایی از مشکلات باز شده است ، تفکر بسیج اکنون الگوی نهضت های آزادیبخش است و سازمان های مردمی که در کشورهای دیگر ایجاد شده است تا با تفکر بسیج و راهبرد های عملی حاج قاسم شکل گرفته، مسیر مقاومت را به راحتی طی کنند.

نظری اذعان کر : دفاع مقدس را با تفکر بسیجی شکل دادیم و این تفکر می تواند نظام را در تحقق  اهدافش یاری کند و این کار اتفاق نمی افتاد مگر اینکه اقشار بسیج در دل مردم شکل بگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: با تخصصی شدن اقشار بسیج و جاری ساختن تفکر بسیجی در دستگاه های اجرایی مسیر موفقیت های بسیاری را بدست اورده ایم.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات عام همچون زلزله کرونا، سیل و ... از طریق کمک هیت های اندیشه ورز در اقشار رفع شد و حتی توانستیم کارهای زیر ساختی ابداعی خوبی را رقم زده و به پبش ببریم.

نظری اذعان کرد: تفکر بسیج بابد در تمام اقشار بسیج نهادینه می شد تا به افتخارات بی بدیلی دست یابد زیرا عنصر زمان در تفکر بسیج محدودیت نیست زیرا تمام وقت همت خود را برای خدمت به کار می گیرند.

وی افزود: تفکر و همت بسیج در هیئت اندیشه ورز سبب شد تا با همکاری بسیج اصناف کارگری و  کارمندی گام های موثری در رفع موانع تولید برداشته و واحد های تولیدی نیمه تعطیل دوباره احیا شده اند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان نیز در ادامه افزود: از روایات و ایات قرآن مشورت کردن مشهود است که بارها تاکید کرده است بدون مشورت هلاک خواهید شد.

وی افزود:  بسیجیان خوش فکر، دیندار ، متدین و علاقه مندان به نظام هستند که وقتی باهم جلسه ایی را تشکیل دهندو بارش فکری صورت گیرد، بی شک معجزه ای برای یک چالش رخ خواهد داد و راهکاری که برون رفت است ارائه خواهند داد  و این نوع همفکری به پایداری نظام کمک می کند.

فداکار خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان در دستگاه ها و لایه های قشری سبب آگاهی آنان از ضرورت ها و اولویت های  آن اداره می شود و بی شک کسی که محل کار و لایه های ایراد دار خدمت رسانی را  خوب می شناسند، می تواند راهکار ها ی درستی را ارایه کند که اولویت بندی و نیاز سنجی شده است.

انتهای پیام/ طهماسبی 
https://armanekerman.ir/vdcbzzb8arhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین