تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

فرمان امام و حجت امت برای ما لازم و واجب الاجراست

سردار حسین معروفی گفت: امام خمینی حکم امام زمان(عج) را عملی کرد و حکومت اسلامی را تشکیل داد و اکنون فرمان امام و حجت امت برای ما لازم و واجب الاجراست.
فرمان امام و حجت امت برای ما لازم و واجب الاجراست
به گزارش راه آرمان سردار حسین معروفی در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام ما اکنون به عنوان سکان دار این انقلاب و کشور را رهبری می کند و نمی‌گذارد به کوه یخ بخورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اسلام ما اسلامی ناب و پیامبرگونه است، افزود: همانگونه که پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در برابر برخی دشمنان نگاهی رحیمانه داشتند، ما نیز در طول ۸ سال دفاع مقدس اسیر و مجروحی از جبهه دشمن را نکشتیم.

وی تصریح کرد: مولفه های همچون ایمان عملی و حسن ظن به پروردگار، وحدت واقعی و مدیریت و رهبری صحیح اسلامی، موجب سربلندی ایران در حال حاضر است، که اگر این شاخصه ها نبود ما از برخی از کشورهای اطرافمان وضعیت بدتری داشتیم.


معروفی بیان کرد: معاندان و نیت های مسموم در قالب جنگ نرم قلب و ذهن جوانان ما را نشانه گرفته و هویت زدایی مردم ما را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ ، مردم حماسه ۹ دی را رقم زدند و ثابت کردند که اگر نخبگان سکوت و اشتباه کنند مستقیم به دیدار امام و ولایت فقیه رفته و پیرو او خواهند شد و دستور وی را اجرا خواهند کرد لذا امروز امتحان نخبگان سخت است و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.
 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امام خمینی اسلام ناب را معرفی کرد و امروز یک عده که نقشی در به وجود آوردن این نهضت اسلامی بزرگ ندارند شبهه ایجاد کرده اند که امام می دانست که چه نمی خواهد امّا نمی دانست که چه می خواهد.
 

معروفی گفت: لذا این ظلم است به امت اسلامی و شهیدان و ملت ایران؛ امام ۱۵ سال در دوران تبعید؛ تمام تلاش خود را برای برقراری حکومت اسلامی ترسیم کرد که برگرفته از مکتب وحی و اهل بیت(ع) و عاشورای حسینی است پس چطور امام نمی دانست؟

وی خاطرنشان کرد: امام حکم امام زمان(عج) را عملی کرد و حکومت اسلامی را تشکیل داد و اکنون فرمان امام و حجت امت برای ما لازم و واجب الاجراست.


معروفی افزود: طبق فرمایش حاج قاسم سلیمانی که نماد مقاومت است، همه حرم، جمهوری اسلامی و ایران خیمه گاه اسلام است و ما باید سپر بلای مردم، انقلاب، ناموس، تمامیت ارضی و حجت و ولی خدا شویم.


وی یادآور شد: امروز دشمنان ما از جمله منافقان و سلطنت طلبان افکار عمومی ما را هدف قرار داده اند و می خواهند سه مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را از ما بگیرد و نگاه نیولیبرال را جایگزین نگاه انقلابی کند اما وظیفه ما در این شرایط تقویت هویت ملی، انقلابی و راه شهیدان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در عصر امروز هر کسی به موقعیت و جایگاهی برسد باید خدمتگزار و نوکر، تکیه گاه و ملجا مردم باشد و خواسته های مردم خواب راحت را از چشمانش بگیرد.

انتهای پیام/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcjyaevouqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما