تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴
۰
plusresetminus
جلال علیزاده گفت: با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تسهیلات مردمی سازی یارانه ها از ۲ ماه قبل آغاز شده که در قالب این طرح تا کنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد.
۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد
جلال علیزاده روز شنبه در گفت و گو با راه آرمان اظهار کرد: دولت با آزادسازی یارانه مرغ، تخم مرغ و چند کالای ضروری دیگر در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها؛ به فعالان صنعت دام و طیور تسهیلات کم بهره اعطا می کند تا با کمبود اقلام نهاده های کشاورزی و دامی مواجه نشوند.
 
وی افزود: بانک کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی تسهیلات ویژه ای را برای مرغداران در نظر گرفته تا این واحدهای تولیدی با کمبود اقلام نهاده های کشاورزی و دامی مواجه نشوند.
 
علیزاده تصریح کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها از اردیبهشت امسال همراه با آزاد سازی یارانه ها آن هم فقط در بانک کشاورزی آغاز شده و روزهای تعطیل هم خدمات در خصوص این تسهیلات ارایه می شود.
 
وی بیان کرد: افراد می توانند تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدارکارت دریافت و از پایانه های فروشگاهی مورد تایید جهاد کشاورزی خرید کنند، متقاضیان بالاتر از ۲ تا ۴۰ میلیارد ریال با توجه به تعداد و ظرفیت دام های موجود در واحدهای تولیدی خود، می توانند از سامانه بازارگاه خرد نهاده های دامی را انجام دهند.
 
رییس بانک کشاورزی رفسنجان افزود: در شعبه مرکزی بانک کشاورزی در شهر رفسنجان از اردیبهشت امسال تا کنون ۲۴۵ نفر از طریق جهاد کشاورزی معرفی شدند تا نسبت به دریافت تسهیلات در قالب دامدار کارت ( دامدار کارت از سوی جهاد کشاورزی به دامداران اعطا می شود تا از مزایای آن بهره ند شوند) اقدام کنند.
 
علیزاده ادامه داد: از این تعداد تا کنون به ۶۵ متقاضی در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها معادل ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت شده است تا بتوانند نهاده های دام و طیور را تأمین کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شعب بانک مرکزی واقع در مناطق نوق، صفائیه، اسماعیل آباد و انار هم به متقاضیان تسهیلات بانکی در این طرح خدمات ارایه می دهند خاطرنشان کرد: متقاضیان علاوه بر مراجعه در روزهای کاری هفته، می توانند در روزهای تعطیل هم مراجعه کنند و ار تسهیلات بانکی در طرح مردمی سازی یارانه ها برخوردار شوند.
 


انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchiqnzk23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما