تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶
۰
plusresetminus
از پوستر سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان با حضور رییس شورای شهر، شهردار و اعضاء ستاد برگزاری، رونمایی شد.
رونمایی از پوستر سومین دورۀ «المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان»
به گزارش راه آرمان؛ در این مراسم، رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی شهروندان، گفت: برگزار المپیاد ورزشی نشاط عمومی را در شهر افزایش می‌دهد و موجب می‌شود نوجوانان و جوانان بتوانند در رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود، به صورت حرفه ‌ای وارد شوند.
 
سید حسین رحیمی به عملکرد شورا و شهرداری در محله‌های مختلف شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری فعالیت‌هایی را در محله‌ها شروع کرده و ما امیدواریم با نگاه یکسان به محله‌ها، در همه ابعاد پیشرفت خوبی داشته باشیم و به شکوفایی استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان کمک کنیم.
شهردار رفسنجان نیز توجه به ورزش را یکی از الویت‌های برنامه های شهرداری دانست و گفت: در رفسنجان این خلاء برای ورزشکاران وجود داشت؛ کسانی که می‌خواستند استعداد خود را شناسایی و از سطوح ابتدایی شروع کنند و رشد یابند و حرفه‌ای شوند؛ محلی برای شکوفایی این توانمندی‌ها و استعدادها نداشتند تا بتواند آنان را پرورش دهد و به باشگاه مس که در سطح ملی و بین المللی کار می‌کند، برساند.
 
کهنوجی تصریح کرد: ما به منظور تزریق روحیه نشاط در جوانان، مردم و بدنه ورزشی شهر رفسنجان، یکسری فعالیت‌ها انجام دادیم تا ورزشکارانی که در شهر ما هستند دیده شوند و به صورت حرفه‌ای کار کنند.
وی در مورد بودجه شهرداری برای فعالیت‌های ورزشی گفت: بودجه شهرداری در حوزه‌های مختلف، سرفصل دارد، هزینه‌ها مشخص است و با نظارت کامل، در حوزه خود هزینه می‌شود.
 
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری در خصوص هدف از تأسیس باشگاه شهرداری گفت: به منظور جلوگیری از پراکندگی برنامه ها و فعالیت‌های ورزشی، شهرداری رفسنجان با نگاه حرفه ای به این مقوله، بر آن شد، با کمک شورا و هیأت های ورزشی، فعالیت های ورزشی انسجام یافته و حرفه‌ای و ماندگار را پایه گذاری کند؛ با این هدف باشگاه ورزشی شهرداری تأسیس شد.
 
حسین پورمحمدی اولین اقدام باشگاه ورزشی شهرداری را برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات معرفی و بیان کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد در روز شنبه ٢١ خرداد برگزار و رقابت های تیم‌های ورزشی محلات در ٢٢ رشته ورزشی آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه در روز عید غدیر ٢٧ تیرماه خواهد بود.
 
در این مراسم مسئولان کمیته ها معرفی و احکام آنان داده شد.
علیرضا رفیعی دبیر، محمد رفیعی رئیس ستاد برگزاری، مهدی بادنوا رئیس کمیته فنی، استعدادیابی و ارزیابی، ابوالفضل اعتمادی رئیس کمیته انضباطی و نظارت بر اماکن ورزشی، مهتاب نعمت زاده رئیس کمیته نظارت بر داوران، ساره رضایی رئیس کمیته پزشکی، ورزشی و سلامت و خدیجه غلامی رئیس کمیته رسانه سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان هستند که از سوی شهردار رفسنجان منصوب شدند.
 
 
https://armanekerman.ir/vdcc1mqs42bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما