تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
امیری گفت: به واسطه پیگیری خادمیاران و مشارکت عمومی مردم بارها شاهد گره گشایی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و پزشکی بوده ایم و ما قدردان سخاوتمندی مردم شریف فاریاب هستیم.
انجام فعالیت های متعدد به همت خادمیاران رضوی؛ از گره گشایی اقتصادی تا رفع آسیب های اجتماعی
ابوذر امیری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از زمان شکل گیری کانون خادمیاران رضوی در شهرستان فاریاب، شاهد اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم جهت همکاری در عرصه های مختلف بودیم.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب ادامه داد: مردم ایران هر قدم و فعالیتی که به نیت هدیه به ساحت نورانی امام رضا علیه السلام باشد با دل و جان می پذیرند و مصمم هستند که در این امر خیر مشارکت کنند.

امیری افزود: به واسطه پیگیری خادمیاران و مشارکت عمومی مردم بارها شاهد گره گشایی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و پزشکی بوده ایم و ما قدردان سخاوتمندی مردم شریف فاریاب هستیم.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی فاریاب اظهار کرد: در زمینه پزشکی پسر نوجوانی که به علت سانحه رانندگی و آسیب شدید به پا، در معرض قطع پا بود با همکاری و فراخوان مردمی کانون خادمیاران هزینه درمان تامین و با اعزام به مجهزترین بیمارستان کرمان و عمل جراحی پیوند درمان شد و از قطع پا جلوگیری شد و مورد دیگر دختر نوجوانی که مبتلا به سرطان خون بود که با تامین هزینه درمان توسط کانون خادمیاری درمان شد، پسر ده ساله که در اثر سوختگی شدید پا در معرض آسیب جدی بود نیز با تامین هزینه و اعزام به کرمان درمان شد و موارد از این دست از خدمات چشم پزشکی تا موارد دیگر که همه به همت کانون خادمیاری شهرستان فاریاب تا به امروز انجام شده است.

امیری گفت: بازسازی منزل مسکونی دچار حریق از گچ کاری و برقکاری مجدد تا تهیه لوازم منزل از محل کمک های مردمی، پرداخت هزینه برق منزل مسکونی افراد بی بضاعت، پرداخت هزینه درمان بیماران مختلف، تهیه و تامین جهیزیه برای افراد بی بضاعت، مشارکت در پخت غذاهای نذری، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، توزیع بیش از ۴۵ بسته کمک معیشتی بین سیل زدگان شهرستان رودبار جنوب، ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم بین خانواده های نیازمند، تهیه پوشاک و لوازم التحریر از اهم فعالیت ها بوده است.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب اظهار کرد: خادمیاران ما در برگزاری نشست های حضوری و آنلاین با موضوعات جهاد تبیین و سواد رسانه نیز فعالیت چشمگیر دارند و ماهانه نشست های مختلف برای آحاد مردم برگزار می کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان فاریاب با آسیب های اجتماعی طلاق، اختلافات خانوادگی، ازدواج های نامناسب و... مواجه هستیم که این مسئله دغدغه شده است؛ بنا بر همین وضعیت توسط خادمیاران مشاوره رایگان برای زوج ها و خانواده ها انجام می شود و برنامه آموزشی محله به محله با محوریت مسجد هر محله را نیز طرح ریزی کرده‌ایم.

امیری ابراز کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام، ۱۱ نفر از خانواده های نیازمند زیارت اولی، از محل فراخوان کمک های مردمی راهی مشهد مقدس و زیارت امام رضا علیه السلام خواهند شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب گفت: از دیگر برنامه های دهه کرامت غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و جشن میلاد امام رضا علیه السلام و برپایی ایستگاه صلواتی است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند قدمی بزرگ در برطرف کردن مشکلات آسیب های اجتماعی باشد. https://armanekerman.ir/vdcfjedyxw6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما