تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
۰
plusresetminus
شمیم عطر حرم رضوی به شهرستان شهید پرور فاریاب رسید
به گزارش راه آرمان،در راستای طرح زیر سایه خورشید شهرستان فاریاب پذیرای خدام حرم امام رضا(ع) و پرچم متبرک آستان مقدس گردید.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) خادمان حرم  در ورودی شهر فاریاب توسط مردم مورد استقبال قرار گرفتند و در ادامه مردم شهرستان با ارادت خاص ضمن دیدار با خادمان امام رضا (ع) پرچم بارگاه مطهر رضوی را زیارت کردند.

ابوذر امیری مسئول دفتر خادمیاری شهرستان ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه ی کرامت،حضور خادمان در شهرستان را منشا خیر و برکت دانست و از حضور خادمان در شهرستان و حضور پرشور مردم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است که خادمان به همراه مسئولین شهرستان،خادمیاران و یاوران رضوی به عیادت بیماران در مرکز درمان بستر رفتند و زیارت پرچم  بارگاه مطهر رضوی نصیب بیماران و کادر درمان شهرستان شد .


 امیری  در ادامه دیدارها که به میزبانی خانواده شهدا بود ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما یک فرصت و یک افتخار است، باید تجلیل از خانواده شهدا به مراتب بیشتر از این صورت گیرد.

وی دیدار با خانواده شهدا را عشقی قلبی و درونی دانست و افزود: دیدن خانواده شهدا علاقه و عشقی قلبی می‌خواهد و باید برای دیدار با خانواده شهدا قلب‌های خود را خالص و عاشق کنیم.

مسئول دفتر خادمیاری گفت: خدا را شاکریم علاوه بر فیض دیدار با خانواده شهدا،از فیض پرچم حرم امام رضا که توسط خادمان به شهرستان آورده شده است بهره‌مند شدیم.

وی همچنین از زحمات مصطفی شادباش دبیر جشنواره زیر سایه خورشید شهرستان فاریاب و سایر خادمیاران رضوی شهرستان بابت هماهنگی و پیگیری برنامه ها تقدیر بعمل آورد .


این مراسم با مداحی، قرائت صلوات خاصه و بهره مندی حضار از فیض معنوی پرچم متبرک آستان قدس رضوی همراه بود و در پایان هدایایی از طرف آستان قدس به خانواده شهدا اهدا شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgtu9qqak9xt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما