تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
۰
plusresetminus
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان انجام شد؛

کلنگ احداث مدرسه چهار کلاسه خیر ساز در روستای کشیت

کلنگ احداث مدرسه چهار کلاسه خیر ساز زنده یاد آزیتا یعقوبی در روستای کشیت از توابع بخش گلباف به زمین زده شد
کلنگ احداث مدرسه چهار کلاسه خیر ساز در روستای کشیت
به گزارش راه آرمان؛ کلنگ احداث مدرسه چهار کلاسه خیر ساز زنده یاد آزیتا یعقوبی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در روستای کشیت از توابع بخش گلباف به زمین زده شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز به نقش موثر خیران در ایجاد فضای آموزشی استاندارد اشاره و خاطر نشان کرد: نهضت مدرسه سازی در استان کرمان به همت خیرین شکل گرفته و از دیماه سال گذشته تا کنون کلنگ احداث ۲۵ مدرسه در استان به زمین زده شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲ مدرسه در قالب ۱۹۲ کلاس در استان توسط بنیاد خیریه مهر گیتی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در امر مدرسه یاری و مدرسه سازی یکی از مهمترین راهبرد های آموزش و پرورش استان کرمان است.

رضایی اظهار کرد: فضای آموزشی استاندارد و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری دارد که خوشبختانه با تعامل ایجاد شده بین آموزش و پرورش، نوسازی مدارس استان و نمایندگان مجلس اقدامات موثری در استان در این زمینه صورت گرفته است.

گفتنی است هزینه ساخت این مدرسه خیر ساز بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که توسط مهندس یعقوبی به نام زنده یاد دخترش آزیتا یعقوبی پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciwyazrt1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما