تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۳
۰
plusresetminus
یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت 15 میلیارد و 917 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان طی دوماهه امسال خبر داد.
پرداخت حدود 16 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت کرمان
به گزارش راه ارمان یحیی صادقی با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت تسهیلات  باهدف یاری‌نمودن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در استان کرمان راه‌اندازی شد افزود: ۱۶۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ 15 میلیارد و 917 میلیون تومان طی دوماهه امسال توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

صادقی ادامه داد: این تسهیلات در حوزه‌های درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و ... پرداخت‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان در سال گذشته نیز 13 هزار و 994 فقره تسهیلات به ارزش 183 میلیارد و 621 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان افزود: این صندوق باهدف ضمانت تسهیلات مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار تشکیل‌شده و از ابتدای سال جاری تاکنون 151 نفر از مددجویان با تأمین اعتبار حدود سه میلیارد تومان از این ضمانت استفاده کردند. باهدف گسترش دامنه پوشش این خدمت، امسال وام کارگشایی مددجویان نیز در قالب صندوق ضمانت قرار خواهد گرفت.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به‌عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام/ رسول https://armanekerman.ir/vdcdk50f5yt0xo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما