تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پروژه آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی یک الگو و پایلوت در کشور شد و یک تجربه خوبی برای کار جهادی و قرارگاهی است.
پروژه آبرسانی مرد میدان یک الگو برای کشور شد/ رمز موفقیت در رفع محرومیت کار قرارگاهی است
به گزارش راه آرمان، سردار حسین معروفی امروز در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۱۱۳ روستا در شهرستان رفسنجان توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: موضوع رفع محرومیت دستور امام(ره) و فرمان صریح ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) است و دولت و همه مجموعه ها و ارگان های نظام به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری پای کار آمده اند.
وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت درمحرومیت زدایی کار قرارگاهی عمل کردن است افزود: یعنی همه توان ها در قالب یک قرارگاه قرار گیرد و از موازی کاری و هدر رفت منابع جلوگیری شود، در کار قرارگاهی همه مجاهدت می کنند و این نتیجه بخش است.
سردار معروفی کار جهادی اناجم دادن را ارزشمند برشمرد و ادامه داد: بروکراسی اداری نباید مانع کار قرارگاهی شود کار باید جهادی باشد، کار جهادی مشارکت مردم را در بردارد.
وی گفت: اگر مشارکت مردمی نداشته باشیم و به کار نگیریم ۳۰ درصد هزینه ها بالا می رود و کار انجام نمی شود امّا اگر مشارکت مردمی را داشته باشیم ۳۰ درصد خدمات اضافه می شود و خانه سازی وآبرسانی در مناطق محروم سرعت می گیرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: نباید همیشه برای انجام کار، با پیمانکار قرارداد منعقد شود؛ پیمانکار برای پروژه های بزرگ است، پروژه خط انتقال بالای ۲۰۰ کیلومتر پیمانکار می خواهد و کار تخصصی است اما انشعابات به روستاها توسط گروه های جهادی و مردمی باید باشد تا کار به سرعت انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای رفسنجان ۳ ساله است امّا باید این مدت زمان کاهش یابد باید مردم پای کار بیاند، مجموعه مس به کمک بیاورید تا به مدت ۲ سال به بهره برداری برسد و منتظر منابع دولتی نباشیم.

سردار معروفی با بیان اینکه در روستاهای شهرها و روستاهای محروم در استان کرمان از جمله رودبار و قلعه گنج آبرسانی در حال انجام است ادامه داد: ما به فرماندهان اختیار دادیم در خدمت کردن به مردم اصلا مجوز نگیرید کار را انجام دهید و اگر متوجه شدید یک جای کشور مشکل دارد واقف و خیر بیاورید و کار را انجام دهید در رودبار و قلعه گنج و غیره این کار با ورود واقفان در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کشور اه اندازی و اجرایی شود در استان کرمان متولی رفع مشکل آب در ۱۵ ماه قبل شدیم و در پایان فروردین سال گذشته ۱۴۰۰ متوجه کم آبی در نقاط مختلف کشور شدیم و برای رفع آن قرارگاه نهصت آبرسانی مرد میدان را فعال کردیم.
این مسئول تصریح کرد: پروژه آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی یک الگو و پایلوت در کشور شد و یک تجربه خوبی برای کار جهادی و قرارگاهی است.
معروفی بیان کرد: ما قبلا اطلس آبرسانی را نداشتیم با تدوین این امر، در اطلس آبرسانی نزدیک به واقعیت هستیم به این معنی که الان بالای ۱۲۰۰ روستا در استان کرمان را مشخص کردیم و در حال آبرسانی است.
وی اظهار کرد: دولت قبل، بودجه ای برای انجام امور نداشت و برای انجام پروژه های قبلی آبرسانی ۴۰۹ روستا با کمک واقف ( آقای اکبر ابراهیمی) از فروردین پارسال تا خرداد امسال انجام دادیم.
سردار معروفی بیان کرد: در این راستا ۴۷ هزار و ۹۰۰ خانوار در قالب ۱۰۲۵ کیلومتر آبرسانی شد.
وی همچنین به پروزه انتقال آب از خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت: اصرارمان بر انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان است و شدنی است این پروژه از سال ۱۳۹۵ تعطیل شده و علت تعطیلی را بیابید زحمت دارد ولی شدنی است.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcenf8zvjh8wei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما