تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۴
۰
plusresetminus
عبدیان از آبرسانی به ۱۱۳ روستای فاقد آب و دارای تنش آبی در شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: این آبرسانی با اعتبار ۶۱۹ ملیارد تومان اجرا خواهد شد.
۱۱۳ روستای دارای تنش آبی در رفسنجان آبرسانی می شود
به گزارش راه آرمان؛ عبدیان روز سه شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستاهای رفسنجان بیان کرد: به برکت انقلاب، دولت سیزدهم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور به کارگاه آب رسانی تبدیل شده است.
 
مدیر کل آبفای استان کرمان افزود: در همین راستان استان کرمان به لطف سپاه به کارگاه آبرسانی به روستاهای فاقد آب تبدیل شده است.
 
عبدیان ادامه داد: وزارت نیرو قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) را در کشور راه اندازی کرده و تفاهم نامه ۳۰ هراز میلیارد تومانی را امضا کرده تا به ۱۰ هزار روستای فاقد آب آبرسانی انجام شود.
 
وی تصریح کرد: در استان کرمان طبق این تفاهم نامه سهم روستاهای فاقد آب که باید آبرسانی شوند ۶۶۹ روستا با اعتبار ۱۱۶۸ میلیارد تومان است که امکان افزایش به ۸۰۰ روستا هم در این تفاهم نامه وجود دارد.
 
عبدیان گفت: در رفسنجان هم قرار است ۱۱۳ روستا در قالب ۸۰ هزار نفر جمعیت از این نعمت آب بهره مند شوند در این روستاها ۳۹۶ کیلومتر خط انتقال، ۲۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۴ باب مخزن با ظرفیت ۲۵ هزار و ۶۰۰ متر مکعب در سه مجتمع حومه غربی، حومه شرقی و نوق اجرایی می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdciqyazzt1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما