تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

نجات 400 نفر در حوادث جاده ای توسط هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار بل فرماندار شهربابک گفت: در سال گذشته هلال احمر 400 نفر را حوادث جاده ای نجات داده است.
نجات 400 نفر در حوادث جاده ای توسط هلال احمر کرمان
به گزارش راه آرمان"  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با فرماندار شهربابک گفت: کار جمعیت هلال احمر خدمت به مردم در سخت ترین شرایط و حوادث است.

فلاح با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر متولی امدادونجات در انواع حوادث طبیعی و غیرطبیعی است، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در سال ۱۴۰۱ قریب به ۴۰۰ حادثه دیده در حوادث جاده ای را در طی عملیات رهاسازی از مرگ حتمی نجات داده است.

فلاح تاکید کرد: جمعیت هلال احمر در همه حوادث از ابتدای امدادرسانی تا آخرین لحظه حضور فعال در منطقه دارد و هدف نجات جان انسان است.

وی در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی با توجه به تحریم دارو گفت: در زمان شیوع کرونا داروهای مورد نیاز بیماران در سراسر استان را با کمک سه داروخانه در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان تامین کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در واردات واکسن کرونا نیز در طی سال های اخیر وزارت بهداشت را یاری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر به بیماران معلول گفت: در تمامی شهرستان هایی که بیماران معلول زیادی دارند و دسترسی آن ها به مراکز توانبخشی در مرکز استان محدود است، مراکز توانبخشی و درمانی راه اندازی و توسعه داده ایم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در شهرستان های قلعه گنج،  منوجان و شهربابک در حال احداث مراکز توانبخشی است، افزود: در شهربابک نیز این مرکز شامل بخش های مختلف کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و ...  با کمک بخش خصوصی در حال احداث و تا پایان شهریورماه آماده بهره برداری خواهد بود.

فلاح با اشاره به آموزش تخصصی و توانمندسازی امدادگران در حوزه امدادونجات خاطرنشان کرد: در پوشش و امدادرسانی حوادث نیز نیروهای آموزش دیده، متخصص و توانمند اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر شهربابک در سال گذشته 100 حادثه را پوشش داده است، گفت: در محور مواصلاتی شهربابک به یزد شاهد تصادفات زیادی هستیم با مشارکت و همراهی دهیاری روستای رباط کریم در این محور، پایگاه امدادونجات جاده ای در حال احداث است.

غلامرضا نویدی فرماندار شهربابک در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: شاهد اقدامات و خدمات شبانه روزی و ایثارگرانه نیروهای داوطلب هلال احمر هستیم.

وی با اشاره به اینکه کار جمعیت هلال احمر بسیار حساس، مهم و متفاوت تر از سایر ارگان هاست، افزود: احداث پایگاه امدادونجات جاده ای رباط کریم بسیار حائز اهمیت و پیگیر تحقق موضوعات جمعیت هلال احمر شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcg3u9qyak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین