تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
۰
plusresetminus
علیرضا رحمان نژاد گفت: سامانه هماهنگ در دسترس عموم تولید کنندگان است و این سامانه با آدرس https://www.hstsm.ir/ در اختیار کسانی است تا در خصوص مشکلات واحد های تولیدی صنعتی و معدنی خود با دستگاه ها به راحتی ارتباط گرفته و به سرعت موانع تولیدی خود را مطرح و رفع نمایند.
تسهیل در موانع تولید با راه اندازی سامانه «هماهنگ» سازمان صمت/ اعلام جرم دادستانی به دستگاه هایی که ترک فعل می کنند
به گزارش "راه آرمان" هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان  با حضور معاون دادگستری و معاون اقتصادی استانداری کرمان در محل سازمان صنعت و معدن استان  و دیگر مدیران استانی برگزار شد.

علیرضا رحمان نژاد معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در جلسه رفع موانع تولید استان از راه اندازی سامانه هماهنگ خبر داد و گفت: این سامانه جهت تسهیل در رسیدگی به پرونده های اعلامی به سازمان صمت و بررسی در کارگروه رفع موانع تولید راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه با آدرس https://www.hstsm.ir/ در اختیار کسانی است تا در خصوص مشکلات واحد های تولیدی صنعتی و معدنی خود با دستگاه ها به راحتی ارتباط گرفته و به سرعت موانع تولیدی خود را مطرح و رفع نمایند.


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تاکید کرد: ۱۶۰۳ پرونده ثبت ا اولیه شده است که  از این تعداد ۷۷۶ عدد پرونده به دستگاه های مربوطه ارجاع شده اند و نزدیک به  ۷۱۶ مورد خروجی و ۵۴ مورد هنوز در کارتابل دستگاه ها باقی مانده است که از این میزان بیشترین مورد پیگیری مربوط به سازمان راه و شهرسازی و شرکت گاز است.

وی ادامه داد: ۲۳۷ پرونده  در دستگاه ها ی اجرایی بررسی شده اند  که ۱۴۴ مورد برای آنها مصوبه صادر شده است و ۱۵ عدد آنها به نتیجه نهایی رسیده است.

رحمان نژاد تاکید کرد: تعداد ۵۴۲ پرونده به کارگروه استانی  ارسال شده است که ۴۳۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و از این تعداد ۳۹۲ پرونده حایز مصوبه شده اند و ۱۵۶ مورد به نتیجه نهایی رسیده اند .

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: در کمیته تخصصی شهرستانی  ۲۹ درخواست ارسال شده است که ۲۰ مورد مربوط به حوزه تخصصی شهرستانی بوده و تقریبا خروجی در این حوزه وجود ندارد.

برای سهولت در  کمیسیون رفع موانع تولید سامانه《هماهنگ》راه اندازی شده است و تمام کسانی که دچار مشکل هستند جهت رفع سریع مشکل پرونده خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

معاون دادستان کرمان نیز در ادامه کارگروه رفع موانع تولید تاکید کرد: در جهت رفع اضطراری موانع تولید واحد های صنعتی و معدنی، ستاد اجرایی اقتصاو مقاومتی در  قوه قضاییه تشکیل شد و جلسات رفع موانع این ستاد در دادگستری تشکیل  و مرتفع می شد، در حال حاضر این وضعیت اضطرار خارج شده است و عملا در دادگستری تسکیل نمی شود و  پرونده های قبلی را به نهاد نظارتی در سازمان صمت ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اگر در جریان بررسی موانع تولید، دستگاهی کوتاهی کند بی شک دستگاه هایی که  ترک فعل و کم کاری داشتند در ابتدا  از طریق دادگستری تذکر دریافت می‌کنند و در مرحله دوم  با پیگیری استاندار کرمان بحث اعلام جرم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ طهماسبی


https://armanekerman.ir/vdciyyazut1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین