تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
۰
plusresetminus
در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان شد؛

ضرورت برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در استان کرمان/ به اقتصاد هنر در استان باید توجه شود

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان گفت: سپهبد شهید سلیمانی مورد علاقه آزادگان جهان است و در این زمینه با برگزاری جشنواره می توان کارهای ارزنده و خوب هنری را تولید کرد.
ضرورت برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در استان کرمان/ به اقتصاد هنر در استان باید توجه شود
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی ظهر امروز در آئین تودیع و معرافه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خطاب به مدیر جدید این اداره کل گفت: حضور استاندار کرمان سابقه علمی و فرهنگی در استان فرصت بسیار استثنایی است و ما نیز در مجلس شورای اسلامی در این عرصه استاندار و اصحاب فرهنگ و هنر را همراهی می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش خدمت گزاران عرصه بهداشت در زمان شیوع بالای بیماری کرونا اظهار کرد: هم اکنون با ایجاد شرایط جدید، فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی ایجاد شده که این کار از جمله ضروریات است چرا که با انجام این فعالیت ها، نشاط ایجاد می شود.
 
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پایتخت مقاومت است، امروز با نگاه جدید در فضای ملی و منطقه ای به آن نگاه می شود و امروز تصویری که از کرمان وجود دارد، تصویر عزت و افتخار است.

وی تأکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند که این ظرفیت را داریم که کرمان را به عنوان قطب مجموعه های فرهنگی و هنری در عرصه مقاومت اعلام کنیم که از مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آقای روحی انتظار داریم که این موضوع را پیگیری کنند.

پور ابراهیمی با بیان اینکه به برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان باید به صورت ویژه توجه شود، عنوان کرد: در عرصه هنر خلاق کارهای ویژه ای را می توانیم انجام دهیم و از ظرفیت بنگاه های اقتصادی برای عرصه هنر باید استفاده شود.
 
محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با تأکید بر اینکه به پاسداشت پیشکستوتان عرصه فرهنگ و هنر باید توجه شود و در این حوزه باید کار جدی انجام شود، گفت: باید به اقتصاد هنر توجه شود و اگر بتوانیم در عرصه هنر و اقتصاد این حوزه روی پای خود بیایستیم، می توانیم ارزش افزوده خوبی را ایجاد کنیم.

استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان خاطر نشان کرد: سپهبد شهید سلیمانی مورد علاقه آزادگان جهان است و در این زمینه با برگزاری جشنواره می توان کارهای ارزنده و خوب هنری را تولید کرد.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcjaaevvuqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین