تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
۰
plusresetminus
حسن علیدادی سلیمانی گفت: جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ورودی ها و خروجی های اندیشه و فکر، جایگاه بسیار مهم است و دایره ماموریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایره گسترده است و هر کس در دوران ماموریت خود در این وزارت خانه پیدا می کند، ماموریت بسیار زیادی است.
دایره مأموریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: خداوند تبارک و تعالی انسان را طبق اعتقادی که ادیان آسمانی دارند بر همه موجودات برتر گذاشته است که این اعتقاد از مسلمات است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: انسان بر همه موجودات برتری داده شده است، چرا که اصل آن بر ساحت روحانی و اصالت اندیشه و فکر آدم است و در این عرصه مدیریت بین بینش و گرایش زمانی خود را نشان می دهد که تحت زعامت عقل باشد.
 
امام جمعه شهر کرمان افزود: خداوند برای اینکه انسان از این ظرفیت استفاده کند چند جایگاه برای هنر و اندیشه تعبیه کرد و چند جایگاه برای واردات اندیشه و هنر از دیگران قرار داده است.
 
وی ابراز کرد: جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ورودی ها و خروجی های اندیشه و فکر، جایگاه بسیار مهم است و دایره ماموریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایره گسترده است و هر کس در دوران ماموریت خود در این وزارت خانه پیدا می کند، ماموریت بسیار زیادی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: انسان هایی که در این عرصه در مسئولیت قرار می گیرند متناسب با ماموریت و اختیارات خود باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند و هر چه افراد توانمندتر باشند بهتر می توانند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهند و همه رسانه ها و هنر در این ماموریت تعریف می شوند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: آقای علیزاده مدیر سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در دیانت، صداقت، تواضع، صبر و حوصله انسانی کامل بود و آقای روحی مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، چهره ای متدین، با اخلاق و دوست داشتنی است و مطمئنا برنامه هایی را متناسب با خواسته هایی که مجموعه های مختلف، دارند، خواهد داشت.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdca00n6u49nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین