تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
۰
plusresetminus
سید محمد هاشمی با تأکید بر اینکه توجه به ظرفیت استان و سرمایه انسانی از جمله مهمترین عرصه هاست، گفت: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی و مسئله ای که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرده اند، ما در خدمت هستیم و هر کاری که در این عرصه باید انجام شود، انجام خواهیم داد.
سرمایه انسانی برای عرصه فرهنگ و هنر مهم است/ اقدامات لازم برای جشنواره شهید سلیمانی را انجام خواهیم داد
به گزارش راه آرمان؛ سید محمد هاشمی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آقای علیزاده دوره طولانی، پر افتخار و کم چالشی را طی کرد و با خلق خوب و با نجابت با مسئولان تعامل داشت و از این بابت از وی ممنون هستیم.
 
معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آقای روحی نیز جزو مدیران خوشنام این خطه هستند و دارای سوابق خوب فرهنگی هستند و ما دوازده بند در میعاد و میثاق ما وجود دارد که ما این دوازده بند را ازوی مطالبه می کنیم.
 
وی تأکید کرد: ما در حوزه صنایع خلاق فرهنگی در خدمت هستیم و ظرفیت خوبی در کشور به جهت نگاه دولت سیزدهم حاکم شده است و نگاه دولت نیز توجه به اقتصاد هنر است و با توجه به نامگذاری شعار سال و ظرفیت بی همتای استان به این مهم باید توجه شود و استاندار کرمان، خودشان در وزارت ارشاد بوده اند و برآمده از حوزه فرهنگ و هنر هستند و این مسئله، بسیار مهمی است.

هاشمی با تأکید بر اینکه توجه به ظرفیت استان و سرمایه انسانی از جمله مهمترین عرصه هاست و به ویژه اینکه در استان کرمان ظرفیت بین المللی وجود دارد، عنوان کرد: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی و مسئله ای که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرده اند، ما در خدمت هستیم و هر کاری که در این عرصه باید انجام شود، انجام خواهیم داد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی، برای عرصه فرهنگ و هنر، سرمایه ناب و مهمی است.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcbzzb8frhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین