تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۷
۰
plusresetminus
با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصمیماتی مبنی بر حل مشکلات کارگران و راه اندازی مجدد معدن اتخاذ و مقرر شد این تصمیمات به کارفرما و مسئولین استانی جهت جمع بندی و تصمیمات نهایی ابلاغ شود.
نشست حل مشکلات کارگران معدن آسمینون در فرمانداری منوجان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبي استان کرمان همراه با فرماندار منوجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در بین کارگران شرکت معدن فاریاب شهرستان منوجان حضور یافتند.

در حاشیه این نشست، کارگران معدن مسائل و مشکلات خود را در حضور مسئولین بیان کردند،در این نشست که در محل معدن آسمینون برگزار شد، مسئولین ضمن پاسخ به سوالات کارگران شریف، گزارشی از اقدامات و پیگیری های خود را نیز ارائه کردند.

در ادامه، جلسه جمع بندی در خصوص روش های حل مشکل کارگران به صورت ریشه ای در محل فرمانداری منوجان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه تصمیماتی مبنی بر حل مشکلات کارگران و راه اندازی مجدد معدن اتخاذ شد که مقرر شد این تصمیمات به کارفرما و مسئولین استانی جهت جمع بندی و تصمیمات نهایی ابلاغ شود.

فرماندار منوجان و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبي در پایان این نشست بیان کردند تا گرفتن تصمیمات نهایی کارگران خویشتنداری خواهند کرد و همچنین ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که معیشت کارگران دچار مشکل نشود. 

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchqqnzw23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما