تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان فاریاب در جمع خادمیاران و یاوران رضوی ضمن تبریک دهه کرامت گفت:توفیق خدمت به اهل بیت(ع) توفیق ارزشمندی است که انسان به واسطه آن ارزش پیدا می کند و این خدمت نشأت گرفته از محبت و ارادت بی بدیل نسبت به معصومین است.
خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان فاریاب با امام جمعه دیدار کردند
به گزارش راه آرمان،به مناسبت دهه کرامت و چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام عباس گروهی دیدار و گفتگو کردند .


امام جمعه شهرستان فاریاب در جمع خادمیاران و یاوران رضوی ضمن تبریک دهه کرامت گفت:توفیق خدمت به اهل بیت(ع) توفیق ارزشمندی است که انسان به واسطه آن ارزش پیدا می کند و این خدمت نشأت گرفته از محبت و ارادت بی بدیل نسبت به معصومین است.

وی افزود: اهل ایمان باید هم پرهیزکار باشند و هم صادق و مصداق بارز صداقت امامان هستند
هرکسی توفیق این را داشته باشد که از دستورات قرآن پیروی کند به زندگی امامان ورود کند هم در دنیا هم در آخرت پیروز است.

امام جمعه گفت: سعی کنید با اهل بیت ارتباط برقرار کنید ارتباط فیزیکی از نزدیک به حرم بروید امامان اهل معجزه هستند حلال مشکلات بشریت هستند،امامان حی و حاضر و زنده هستند بر همین اساس اعتقادات و تفکر خود را در تشکیلات امام می‌بینیم.

حجت الاسلام گروهی اظهار کرد: به عنوان این که این جلسه ،جلسه امام هشتم هست و تفکر ما این است که امام حی و حاضر می باشند و ما خود را نوکر و خادم امام رضا علیه السلام می‌دانیم.

وی تصریح کرد:همان گونه که خداوند به پیامبر میفرماید: ای پیامبر به امت من بگو من از شما هیچ تقاضایی ندارم تنها خواهشم این است که اهل بیت مرا دوست بدارید و با آنها دوستی کنید ما باید در دلهایمان دوستی با اهل بیت را پرورش بدهیم تا بتوانیم امام رضا را عبد خالص خدا بدانیم و به ایشان عشق بورزیم و محبت امام را در دل پرورش دهیم همان گونه که توفیق خدمت به اهل بیت(ع)توفیق ارزشمندی است که انسان به واسطه آن ارزش پیدا می‌کند و این خدمت نشأت گرفته از محبت و ارادت بی دلیل به امامان و معصومین است.

حجت‌الاسلام گروهی بیان کرد : دعای امام رضا(ع) این است که خدا رحمت کند کسانی که امر ما اهل‌بیت را احیا می‌کنند و این فعالیت ها مصداق احیای امر اهل بیت(ع) است و اثرات آن نیز در جامعه مشخص است.

وی در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری،توفیق فعالیت و تلاش خادمیاران و یاوران تحت ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام را از خداوند خواستار شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdci3yazvt1ar52.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما