تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶
۰
plusresetminus
مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار خبر داد

دستگاه ماموگرافی بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان انار نصب و راه اندازی شد

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار دکتر عبداللهی با اعلام این مطلب گفت: ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی و به منظور تشخیص زود هنگام بیماری ها و توده های پستان در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
دستگاه ماموگرافی بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان انار نصب و راه اندازی شد
به گزارش راه آرمان ؛ مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار دکتر عبداللهی با اعلام این مطلب گفت: ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی و به منظور تشخیص زود هنگام بیماری ها و توده های پستان در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

دکتر عبداللهی، هزینه خرید، نصب و راه اندازی دستگاه و استانداردسازی فضای فیزیکی را بیش از ۱۵ میلیارد ریال توسط خیر گرامی حاج علی حسین ناجی بیان کرد و افزود: هدف از راه اندازی این دستگاه افزایش ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و شهروندان است.

وی این دستگاه را یکی از پیشرفته ترین دستگاهای ماموگرافی موجود در کشور عنوان و تصریح کرد: شایع ترین بیماری در بین زنان، بیماری سرطان سینه است که با راه اندازی این دستگاه می توان با تشخيص به موقع از این بیماری پیشگیری و اقدامات لازم را انجام داد.

دکتر عبداللهی، به روش تصویربرداری ماموگرافی به عنوان یکی از مهم ترين شیوه های تشخيص به موقع و مبارزه با سرطان پستان اشاره کرد و اظهار داشت؛ این روش شامل انجام رادیوگرافی از بافت نرم پستان به منظور ارزیابی توده‌های، ضایعات و در نهایت شناسایی سرطان پستان است.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی در راستای پیشگیری از بیماری ها و با تشخیص زود هنگام کمک به رشد و سلامت جامعه می باشد، گفت:انجام ماموگرافی برای زنان بالای 40 سال هر دو سال یکبار ضروری و در تشخیص به موقع و راه های پیشگیری و درمان بسیار حائز اهمیت است.

یادآور می شود: بیماران محترم می توانند همه روز به جز روزهای تعطیل در وقت اداری  با مراجعه حضوری به پذیرش بخش رادیولوژی و یا با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۳۸۲۱۱۵ جهت رزرو نوبت تماس حاصل فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر  بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار همه روز به غیر از روزهای تعطیل با حضور اساتید مجرب این رشته و در صورت نیاز فوق تخصص اونکوسرجری  آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان می باشد تا ضمن ویزیت،انجام ماموگرافی و تشکیل پرونده،نسبت به کنترل مداوم و مرتب بیماران انجام گیرد.

 انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjhaevhuqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما