تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
۰
plusresetminus
اولین اجلاسیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، با حضور مسئولین استانی و جمعی از فرهنگیان استان، در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.
برگزاری اجلاسیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در آموزش و پرورش کرمان
به گزارش راه آرمان"  اولین اجلاسیه فرزندان و همسران شهید شاغل در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از فرهنگیان در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.
«رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با بیان این که شهدا رفتند تا امروز بتوانیم آرامش و ایرانی قوی داشته باشیم، اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت مرگ تاجرانه است؛ بنابراین اگر شهدای ما در دوران جنگ هم به شهادت نمی‌رسیدند، تا به حال بسیاری از آن‌ها به مرگ طبیعی از دنیا رفته بودند؛ اما آن جان باختن کجا و از دنیا رفتن به مرگ طبیعی کجا؟

وی خطاب به همسران و فرزندان شهدا، گفت: اگر سال‌ها هم بگذرد، همه به پدران و همسران شما احترام خواهند گذاشت، همان‌طور که امروز به رئیسعلی دلواری و میرزاکوچک خان جنگلی احترام می‌گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که خیلی از جوانان رزمنده، همسر جوان و کودکان خود و همه تعلقات دنیا را گذاشتند و گذشتند که این موضوع بسیار ارزشمند است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهادت به عنوان بزرگ‌ترین پاداش جهاد فی سبیل الله یاد می‌کنند، خوشا به حال همه آن‌ها که خدای متعال به آن‌ها توفیق شهادت در راه خدا را داده است.

رضایی گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن تعلیم و تربیت است و ما که امروز خودمان را وارث شهامت و مردانگی شهدا می‌دانیم و مسئولیت سنگینی بر عهده داریم؛ چراکه آن جوانمردان ایستادگی کردند تا مبادا ذره‌ای از خاک کشور دچار تجاوز شود و همه ما باید فردا پاسخگوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcaw0n6a49num1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین