تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
۰
plusresetminus
استاندار کرمان در دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و جمعی از اعضای بنیاد خیران دانشگاه فرهنگیان با وی گفت: دانشگاه فرهنگیان از جنبه های مختلف مهم است.
دانشگاه فرهنگیان از جنبه های مختلف مهم است
به گزارش راه آرمان؛  محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: شاید در دوره ای به این دلیل که تربیت معلم به حاشیه رفته ظلمی نسبت به دانشجو معلمان و معلمان صورت گرفته که باید جبران شود.

وی افزود: حتما یاریگر دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش هستیم و با حمایت خیران نیک اندیش این طرح جامع احداث می شود که بنای آن سبک معماری ایرانی – اسلامی دارد و قرار است در همه استان ها به همین شکل و با همین الگو پیاده شود.

استاندار کرمان گفت: بخش های مختلف این دانشگاه با حمایت خیران تکمیل خواهد شد که امیدواریم به طور جدی پیگیری شود تا با بهترین طراحی و کیفیت بالا ساخته شود.

وی گفت: اگر به دنبال تربیت نسلی پرشور و خلاق هستیم باید معلمان را آموزش دهیم هر چه کار در این زمینه انجام شود کم است، ضرورت ساخت مجموعه ای در شان معلمان در استان کرمان وجود داشت و کلنگ اولین دانشگاه جامع فرهنگیان در کشور با نگاهی جدید در کرمان ساخته می شود به صورت جدی کار پیش می رود تا به بهره برداری رسد.

بر پایه این گزارش، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به همراه رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و جمعی از اعضای بنیاد خیران حامی دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مسئولان با استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb5zb8zrhb5sp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین