کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مطرح کرد؛

بانک کشاورزی در عرصه حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی پیشرو است

22 خرداد 1401 ساعت 8:27

سعید برخوری گفت: مجموعه اقدامات و خدمات مؤثر بانک کشاورزی در عرصه حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی منطقه قابل تقدیر است.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در دیدار با مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب کرمان ضمن خداقوت به مجموعه بانک کشاورزی گفت: آنچه امروز در بحث توسعه کشاورزی منطقه اتفاق افتاده حاصل تلاش خانواده بزرگ کشاورزی می‌باشد که بانک کشاورزی نیز بخشی از این خانواده هست.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از مجموعه اقدامات و خدمات مؤثر بانک کشاورزی در عرصه حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی منطقه تشکر و قدردانی کرد.
 
وی بیان کرد: مردم به امنیت و عدالت و آسایش نیازمند هستند که امنیت شامل ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و غذایی می‌باشد که یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در بحث امنیت غذایی حامی و پشتیبان تولیدکنندگان و کشاورزان باشد  مجموعه بانک کشاورزی هست که می‌تواند با حمایت‌های خود در جهت توسعه بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی گام‌های مؤثری بردارد.
 
در ادامه بابک کلانتری مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و تأثیر بسیار مهم آن در معیشت و اشتغال منطقه جنوب کرمان، گزارشی از خدمات بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی ارائه کرد.
 
مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان تصریح کرد: بانک کشاورزی جنوب کرمان از لحاظ عملکرد موفق به اخذ رتبه پنجم کشور شده که در تلاش هستیم به رتبه‌های بالاتر ارتقاء پیدا نماید.
 
کلانتری ابراز کرد: بانک کشاورزی بیشترین سهم بانکی را در جنوب کرمان به خود اختصاص داده به نحوی که در سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال و در سال جاری نیز تاکنون حدود ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت نموده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 127544

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127544/بانک-کشاورزی-عرصه-حمایت-تولید-توسعه-بخش-پیشرو

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir