تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸
۰
plusresetminus
کلیه اعتبارات سال‌ ۱۴۰۰  راه سازی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان جذب شده است که در  قالب ۱۳ طرح و ۵۳ پروژه و به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان ابلاغ شده بود.
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه و شهرسازی و رشد ۱۶٪ درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها


حمید آبسالان مسئول اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمان گفت: جلسه مشترکی فی ما بین  مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و همکاران معاونت مهندسی و ساخت  اداره ‌کل به صورت ویدئو کنفرانسی با دکتر خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده، کلیه اعتبارات سال ۱۴۰۰ که به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بابت احداث راه ها  تخصیص یافته  است و در  قالب ۱۳ طرح و ۵۳ پروژه و به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان ابلاغ شده بود، جذب شده است.

ابسالان اذعان کرد:  ۱۷۰ میلیارد تومان عملکرد شرکت ها و مطالبات آنها هنوز باقی مانده است اما این جذب اعتبار باعث افزایش  ۱۶٪ درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شده است. 

وی افزود: در این جلسه معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی نیز خواستار تخصیص اعتبار ویژه از محل ظرفیت های قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای پروژه‌های راه سازی شد.

آبسالان در پایان خاطر نشان کرد: استان کرمان به دلیل وسعت بسیار و اهمیت موقعیت جغرافیایی در حمل ونقل بار و مسافر، معادن ، صنایع، کشاوزی وگردشگری در کشور دارای اهمیت ویژه و شرایط خاص است که باید به صورت ویژه به آن توجه نشان داد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdo50f5yt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین