تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
۰
plusresetminus
سید روح الله نیک خواه گفت: از ابتدای سال جاری بیش  از ۶۰ واحد تولیدی در سطح استان توسط حوزه های بسیج کارگری بازدید شده و مشکلات به صورت میدانی حل و فصل شده است که می توان به واحد های تولیدی روغن نباتی گلناز، فریکو و معدن فاریاب اشاره کرد.
حل مشکلات بیش  از ۶۰ واحد تولیدی در سطح استان با بازدید های میدانی
سید روح الله نیکخواه مسئول بسج کارگری استان کرمان در گفتگو با" راه آرمان" در خصوص بازدیدهای میدانی از واحد های تولیدی استان  گفت: از ابتدای سال جاری بیش  از ۶۰ واحد تولیدی در سطح استان توسط حوزه های بسیج کارگری بازدید شده و مشکلات به صورت میدانی حل و فصل شده است که می توان به واحد های تولیدی روغن نباتی گلناز، فریکو و معدن فاریاب اشاره کرد.
 


 وی ادامه داد: این بازدید ها در راستای احصاء مشکلات واحد های تولیدی و معرفی این واحد ها به دستگاه های اجرایی و مردم بوده است.
 
نیکخواه تاکید کرد: از شهرک های صنعتی شهرستان کرمان نیز بازدید شده و مشکلات این شهرک ها که عضوی خرد در اقتصاد کلان  کشور  هستند، مورد بررسی قرار گرفته است.


 
وی عمده مشکلات شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی واقع در  آن را عدم معرفی و شناخته شدن  آنها نام برد و گفت: اولین اصل در تولید یک محصول بازاریابی  معرفی آن محصول و یا برند آن است که متاسفانه استان کرمان در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده است.
 
مسئول بسیج کارگری استان کرمان تاکید کرد: در تمام دنیا و نظریه پردازان علم اقتصادی بازاریابی و تبلیغات را مهمترین عامل رشد و توسعه اقتصادی نام برده اند و در این زمینه بسیار سرمایه گذاری می کنند اما ما از این امر غفلت کرده ایم.


 
وی افزود: در استان کرمان حتی مغازه داران اتحادیه ها و بنکداران محصولات غذایی صنعتی، و حتی معدنی استان  را نمی شناسند که این نشان از کم کاری جدی واحد های تولیدی در سطح استان است.
 
نیکخواه سرمایه درگردش  را از دیگر مشکلات واحد های صنعتی و معدنی استان نام برد و  گفت: به دنبال احصاء و رفع این مشکلات با تعاملات در استان هستیم.
 
وی تاکید کرد: از دیگر مشکلات پیش روی شهرک های صنعتی در آستانه فصل گرما قطعی های مکرر برق است که مدیران شهرک های صنعتی را به سطوح آورده است.

 
مسئول بسیج کارگری کرمان تاکید کرد: به دنبال حل میدانی مشکلات هستیم و در این راستا تمامی امکانات خود را به کار خواهیم بست که این امکانات می تواند استفاده از ظرفیت بسیج رسانه جهت معرفی محصولات و واحد های تولیدی تا تعامل با ادارات توسط بسیج ادارات باشد.


 
وی ادامه داد: یکی از واحد های تولیدی در سطح استان تولید کننده انواع نوشیدنی های طبیعی است که با مزاج مردم ایران سازگاری دارد و انواع  نوشیدنی های گرم و سرد  را تولید می کرد در شهرک صنعتی شماره یک دچار مشکل فروش بود که با تعامل بسیج کارگری به  برخی واحدهای فروش در فروشگاه های ذنجیره ای معرفی شده است  که ضمن خرید از این واحد توزیع ان در سطح استان آغاز شده است.


 
نیکخواه در پایان خاطر نشان کرد : واحد های تولید سیمان استان نیز هم در عرصه تامین و توزیع  برق و هم سهمیه توزیع سیمان دچار مشکلاتی به لحاظ فنی و هم سهمیه ای دچار  بوده اند که با تعاملات بین دستگاهی به راحتی حل و فصل شده اند.

 
انتهای پیام/ طهماسبی
 
 
 
  https://armanekerman.ir/vdchmqnzv23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین