کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جدید دادگستری شهرستان ریگان:

با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر مقتدرانه برخورد می شود

22 خرداد 1401 ساعت 20:53

جواد دهقان با بیان اينكه مردم شهرستان ریگان شایسته احترام هستند، عنوان کرد: با هرکس، قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و ... که آرامش مردم ریگان را به هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهم کرد.


به گزارش راه آرمان، مراسم تودیع ومعارفه رئیس جدید دادگستری ریگان امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسؤلان محلی در مصلای شهرستان برگزار شد.

 
فرماندار ریگان در این مراسم ضمن قدردانی زحمات هشت ساله سلطانی رئیس سابق دادگستری شهرستان، افزود: ایشان تا جایی که امکان داشت مشکل زمین را در شهرستان حل کردند و شهرستان در این زمینه به ثبات نسبتا خوبی رسیده است.
 
اوخاطر نشان کرد: با تلاش آقای سلطانی و همکاری و همیاری سران طوایف شهرستان در چندین سال متمادی شهرستان رتبه نخست در زمینه ی صلح و سازش را بدست آورده است.
 
امین سلطانی رئیس سابق دادگستری ریگان گفت: اخذ مجوز شورای حل اختلاف اهل سنت برای اولین بار در استان صوت گرفت.
 
وی همچنین اضافه کرد: در این سالها اینجانب ۱۹هزار و ششصد پرونده را بررسی و قضاوت کردم،  اگر اشتباه یا قصوری بوده حلال کنید.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين حمیدی رئیس دادگستری استان کرمان گفت: به برکت انقلاب و تلاش مسئولین ریگان ، این شهرستان نسبت به ۱۵ سال گذشته که مسیر تردد بنده از این شهرستان بود به سمت چابهار، پیشرفت های بسیاری کرده است.
 
وی همچنین افزود: ظرفیت خوب شهرستان ریگان، طوایف هستند که همراه با نظام هستند.
 
حمیدی بیان کرد: ۸۵درصد پرونده ها در این شهرستان با صلح و سازش حل شده است.
 
جواد دهقان رئیس جدید دادگستری ریگان گفت: آمده ام برای خدمت، آمده ام به مردم شریف ریگان خدمت کنم.
 
وی با بیان اينكه مردم ریگان شایسته احترام هستند، عنوان کرد: درب اتاق من به روی همه  مردم باز است و در خدمت همه مردم هستم.
 
رئیس دادگستری ریگان تصریح کرد: با هر کس، قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و… که آرامش مردم ریگان را به هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 127553

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127553/قاچاقچیان-سلاح-مواد-مخدر-مقتدرانه-برخورد-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir