تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، آیین پایانی یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله استانی در هنرستان هنرهای زیبای شهر کرمان برگزار شد.
آیین پایانی یازدهمین جشنواره نوجوان سالم کرمان برگزار شد
به گزارش راه آرمان" مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ارزش دوران نوجوانی و جوانی غیر قابل انکار است، نوجوانی بانشاط ترین و بهترین دوران عمر هر انسانی است.

وی با بیان این که دوره نوجوانی و جوانی پایه زندگانی ماست، افزود: اگر یک بنا ستون های محکمی نداشته باشد، حتما فرو می ریزد زیربنای زندگی ما هم دوره نوجوانی و جوانی است که با برنامه ریزی برای آینده و دوری از اعتیاد یا سایر آسیب های اجتماعی می توان زندگی مناسبی را رقم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کتابی که در خصوص شهید قاسم سلیمانی با نام "از هیچ چیز نمی ترسیدم" نوشته شده است، گفت: خانواده ها باید فرزندانی نترس و مقاوم پرورش دهند تا با آموختن مهارت "نه" گفتن در برابر آسیب های اجتماعی دچار لطمه و خسران نشوند.

رضایی ضمن تشویق دانش آموزان به درس خواندن بیشتر و بهتر، اظهار داشت: دانش آموز ما باید بداند وقتی درس بخواند در آینده کمتر دچار مشکل می شود و نوجوانی سالم است که بتواند خود را از گرداب مسائل و مشکلات برهاند،  اگر جوانان قدر زندگی را بدانند زندگی سالم تری خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، در آیین پایانی مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم که در هنرستان هنرهای زیبای شهر کرمان برگزار شد از مدیران و روسای 15 شهرستان و منطقه که دانش آموز یا معلم برگزیده داشتند و 85 برگزیده شامل 60 دانش آموز و 25 معلم که در ده رشته فیلم، عکس، مقاله، ایده نویسی، اقدام پژوهی و....حائز رتبه اول تا سوم شده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbszb8arhb5sp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین