تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش فهرج عنوان کرد؛

وجود ۲۸ مدرسه تخریبی و غیراستاندارد در فهرج

رضا رکن آبادی گفت: در شهرستان فهرج ۲۸ مدرسه تخریبی و غیراستاندارد، ۲۱ کلاس کانکسی، ۱۹ مدرسه نیاز به مقاوم سازی، ۱۱ مدرسه فاقد حصار و ۱۵ مدرسه نیاز به محوطه سازی وجود دارد.
وجود ۲۸ مدرسه تخریبی و غیراستاندارد در فهرج
به گزارش راه آرمان؛ رضا رکن آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: برای اینکه یک آموزش و پرورش خوب و موفق داشته باشیم تا دستگاه تعلیم و تربیت وظایف داتی خود را به نحو احسن انجام بدهد نیاز داریم در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری تقویت بشویم.

وی با بیان اینکه در بعد سخت افزاری نیازمند فضای آموزشی مناسب هستیم افزود: در شهرستان فهرج ۲۸ مدرسه تخریبی و غیراستاندارد، ۲۱ کلاس کانکسی، ۱۹ مدرسه نیاز به مقاوم سازی، ۱۱ مدرسه فاقد حصار و ۱۵ مدرسه نیاز به محوطه سازی وجود دارد.
رکن آبادی اضافه کرد: اصل کار ما در حوزه آموزش و پرورش بخش نرم افزاری است که در این راستا باید یک برنامه ریزی مدونی پیرامون مباحث کنکور و بومی گزینی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج با تأکید بر اینکه به شدت دنبال بحث بومی شهرستانی هستیم تا در کنکور لحاظ شود اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری نماینده محترم پیگیر این حق بجا و خواسته ی بحق شهرستان های شرقی عملی شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی مدون در بحث کلاس های کنکور گفت: هدف این است در بحث دانشگاه فرهنگیان بتوانیم قبولی بومی خوبی داشته باشیم.

رکن آبادی در ادامه خواستار مساعدت خیرین در بحث تامین هزینه کلاس های کنکور شد و گفت: در راستای برگزاری غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های خوبی اداره کل تدوین کرده که بزودی اجرایی میشوند.

مدیر آموزش و پرورش فهرج با ابراز تأسف از وضعیت برخی مدارس به مانند دبیرستان دخترانه بنت الرسول (ص) چاهدگال بخش نگین کویر بیان کرد: در نگین کویر مشکلات بغرنج است و ما شرمنده دانش آموزانی هستیم که در کانکس درس میخوانند.

وی همچنین به مشکلات هنرستان کادانش پسرانه علی ابن ابیطالب اشاره کرد و گفت: این هنرستان با ۲۵۹ دانش آموز و ۵ رشته فعال فنی حرفه ای و کاردانش فاقد زیرساخت های شبانه روزی و کارگاه است.

رکن آبادی ارتباط نماینده مردم شرق استان در مجلس با بنیاد مستضعفان را بعنوان یکی از راهکارهای رفع مشکلات آموزش پرورش عنوان و بیان کرد: اگر با بنیاد مستضعفان ارتباط گرفته شود قطعا در شرق استان اتفاقات خوبی در بحث مدرسه سازی خواهد افتاد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcfvedyew6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما