کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عطا احمدی سردار مدرسه سازی استان کرمان:

خدمت به مردم توفیق الهی است/ مسئولان جلسات را در ساعات غیر اداری برگزار کنند

23 خرداد 1401 ساعت 10:57

عطا احمدی سردار مدرسه سازی استان کرمان در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با وی خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: مسئولان در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردمی، جلسات کاری خود را در ساعات غیر اداری برگزار کنند.


به گزارش راه آرمان : عطا احمدی در این دیدار از مردم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و تاکید کرد: خدمت به مردم توفیق الهی و منشا خیر و برکت است.

وی با تاکید بر اینکه در جهت اهداف نظام تعلیم و تربیت تلاش و کوشش کنید گفت: کوشش کنید، نیت خیر داشته باشید و برای خدا کار کنید، خدا هم کمک می کند.

احمدی با بیان اینکه مسئولیت ها زودگذر هستند تاکید کرد: باید از این مسئولیت ها و موقعیت ها برای خدمت به مردم به ویژه محرمان حد اکثر استفاده را کرد.

سردار مدرسه سازی استان کرمان و بازنشسته فرهنگی بر حفظ املاک آموزش و پرورش و بیت المال نیز تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش از نظر نیروی انسانی و املاک سرمایه دارترین دستگاه اجرایی کشور است.

پهلوان عطا احمدی تاکید کرد: وقت اداری مسئولان متعلق به مردم است و مسئولان باید در راستای خدمت به مردم جلسات کاری خود را در ساعات غیر اداری برگزار کنند.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از عطا احمدی جهت ساخت حدود ۳۰۰ مدرسه گفت: خدمات عطا احمدی در امر مدرسه سازی برای همیشه در تاریخ استان کرمان ماندگار خواهد بود.

وی خطاب به پهلوان عطا احمدی گفت: آموزش و پرورش استان با  تمامی توان در جهت رفع مشکلات پیش روی مدرسه سازی عطا احمدی تلاش می کنند.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 127571

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127571/خدمت-مردم-توفیق-الهی-مسئولان-جلسات-ساعات-غیر-اداری-برگزار-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir