تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان در شورای ورزش آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان از ۶ تیرماه جاری، گفت: تلاش برای بهبود کیفیت فعالیت های ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان سرمایه گذاری است، هزینه نیست.
تلاش برای بهبود کیفیت فعالیت های ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان سرمایه گذاری است/ برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان از ۶ تیر 1401
به گزارش راه آرمان؛  رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در شورای ورزش آموزش و پرورش استان کرمان، خواستار برگزاری جلسات شورای ورزش به صورت مستمر شد و افزود: هر قدر به ورزش اهمیت داده شود و سرمایه گذاری صورت گیرد به سلامت جامعه و توسعه پایدار جامعه کمک شده است.

وی با اشاره به ورزشکاری و تنومندی و پشتکارپهلوان عطا احمدی و ساخت ٢۶٠ مدرسه توسط این پهلوان نامی استان، گفت: کسانی که کارهای بزرگ انجام داده اند بدن های سالم و فکر سالم داشته اند از جمله سردار سلیمانی که یک ورزشکار بود و فرمانده جهان مقاومت شد و دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: هر قدر در تربیت بدنی و ورزش تلاش کنیم و دانش آموزان را سالم بار بیاوریم سرمایه گذاری کرده ایم و هزینه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش ورزش در توسعه پایدار توسط افراد صاحب نام اظهار داشت: بیشترین ورزشکاران ما در بحث های مختلف همراه و همگام انقلاب بودند از جمله شهید علی هاشمی "فاتح هور" و شهید ابراهیم هادی و شهدای دیگر که از ورزشکاران صاحب نام و  ملی کشور بودند و در مقابل ظلم ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

رضایی گفت: اگر بتوانیم جوان شجاع، ورزشکار با بازوان ستبر تربیت کنیم که در مقابل ظالم بایستد و حامی حقوق محرومان باشد این خود توسعه پایدار است.

وی با اشاره به برنامه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان، با تاکید بر برگزاری کیفی مسابقات، اظهار داشت: باید از ظرفیت و امکانات دستگاه های دیگر از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده کرد و مسابقات در شرایط مطلوب و با بهره گیری از توان داوران مجرب برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم ورزش استان را توسعه دهیم و در مسابقات قهرمانی کشور موفق و صاحب عنوان شویم  بایستی برای ورزش دانش آموز سرمایه گذاری کنیم تا از ظرفیت دانش آموزان در مسابقات ملی بهره مند شویم.  

شایان ذکر است :مسابقات ورزشی فرهنگیان  بعد از دو سال وقفه، امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری،  از ۶ تیرماه آغاز و تا ٣١ تیرماه ادامه دارد و مسابقات دانش آموزی از ١٧ تیرماه  تا پایان تیرماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/پسند https://armanekerman.ir/vdcfcedytw6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین