تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبرداد:

حمایت یک حامی نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک حامی نیکوکار در اقدامی خداپسندانه حمایت ۲۲۵۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شد.
حمایت یک حامی نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم کرمانی
به گزارش راه ارمان یحیی صادقی بابیان اینکه یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام شیوه انبیاء و اولیای الهی بوده و کمیته امداد با حضور خیران با تأسی از ائمه اطهار (ع) این روش را ادامه می‌دهد افزود: حضور حامیان در منازل ایتام تحت حمایت و مشاهده عینی خدمات ارائه‌شده و بازخورد کمک‌های مالی آنان به این خانواده‌ها، باعث افزایش اعتماد و برآورده شدن نسبی نیازهای عاطفی ایتام می‌شود.
وی با اشاره به حمایت یکی از حامیان نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: این حامی خیر مقیم تهران سال گذشته حمایت ۱۲۵۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شدند و طی هفته جاری نیز در سفر به استان کرمان حمایت هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این‌که این حامی نیکوکار سال گذشته دو میلیارد تومان به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده است افزود: هم‌چنین این حامی نیکوکار در سفر هفته جاری به استان کرمان مساعدت‌های خوبی درزمینهٔ معیشت، هدایای نقدی و تأمین تبلت و گوشی تلفن همراه به ایتام تحت تکفل خود داشته‌اند.
وی در ادامه به اجرای طرح اکرام ایتام توسط این نهاد اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، تماس با شماره تلفن ۹۰۲۹۱۵۱۰۵۲ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.
شایسته ذکر است؛ هم‌اکنون 22 هزار و 494 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند که توسط 64 هزار و 206 حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcjoaevhuqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما