تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
۰
plusresetminus
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت؛

افزایش تخت‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) در جیرفت

امین سعیدی گفت: ظرفیت تخت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) جیرفت افزایش پیدا می‌کند و تحول اساسی در بخش درمان و سلامت جنوب استان کرمان رخ خواهد داد.
افزایش تخت‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) در جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ امین سعیدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از صدور مجوز افزایش ۷۱ تخت‌ به بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی  بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) توسط وزارت بهداشت خبر داد.
 
سعیدی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) جیرفت به عنوان قطب درمانی جنوب استان با ظرفیت تخت بیش از چارت سازمانی خود مشغول خدمت‌رسانی به مردم جنوب استان می‌باشد.
 
وی با بر شمردن مشکلات این بیمارستان در این زمینه بیان کرد: بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) در چارت وزارت بهداشت و بیمه‌های درمانی ۱۴۰ تختخوابی می‌باشد.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مبالغ اختصاص یافته وزارت بهداشت و گاهاً بیمه‌های درمانی و مجوزهای استخدامی براساس همان ۱۴۰ تخت بیمارستانی گفت و افزود: این در حالی است که تعداد بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان گاهاً از ۵۰۰ بیمار بیشتر بوده است.
 
سعیدی با بیان اقدامات معاونت درمان در جهت حل مشکلات قطب درمانی جنوب استان کرمان اعلام کرد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی مجموعه درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مجوز افزایش تعداد ۷۱ تخت تخصصی و فوق تخصصی به تخت‌های بستری بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) صادر شده است که این مهم می‌تواند باعث تحوّل اساسی در بخش درمان و سلامت جنوب استان کرمان باشد.
 
دکتر امین سعیدی با بیان اینکه این مجوزهای صادر شده  نسبت به وسعت جنوب استان کرمان کافی نیست، گفت: افزایش تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) از ۱۴۰ تخت به ۵۵۰ تخت در پروانه، همچنین افزایش مجوز بخش‌های تخصصی در همه بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دست اقدام و به زودی محقق خواهد شد.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه خاطر نشان کرد: با این افزایش ما شاهد خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیشتر، افزایش بودجه، افزایش اعتبارات بیمه‌ای و افزایش چارت درمانی این بیمارستان  خواهیم بود.
 
سعیدی با تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بالاخص کادر درمان که در زمان همه گیری کرونا با کار جهادی و صادقانه به مردم خدمت کردند؛ مجوزهای صادر شده را شامل افزایش تخت‌های بخش‌های آی‌سیو اطفال، پست سی‌سی‌یو و قلب، پست آی‌سی‌یو اطفال، سوختگی،  افزایش تخت‌های بخش سی‌سی‌یو و ۲۶ تخت به تخت‌های بخش آی‌سیو دانست.
 
وی در پایان از همکاران و کارشناسان ستادی خود در معاونت درمان دانشگاه که طی ماه‌های اخیر با تلاش و رایزنی و همراهی زمینه اخذ صدور مجوزها را فراهم آورده‌اند تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcfxedy0w6d0va.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما