تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
۰
۲
plusresetminus
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مطرح کرد؛

مابه‌التفاوت نرخ جدید کلزا به کشاورزان پرداخت می‌شود

حسین صالحی گفت: نرخ خرید تضمینی کلزا به کلزا کاران پرداخت می‌شود.
مابه‌التفاوت نرخ جدید کلزا به کشاورزان پرداخت می‌شود
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حسین صالحی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: حسب اعلام مسئولان وزارتخانه مابه التفاوت نرخ خرید تضمینی کلزا به کلزا کارانی که پیش از این محصول خود را به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان به دولت فروخته‌اند، پرداخت می‌شود.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: تاکنون مقدار ۶۰۰ تُن محصول تولیدی کلزا به مراکز خرید دولتی در جنوب کرمان تحویل گردیده است.
 
صالحی اعلام کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا به دلیل گلایه‌مندی و نارضایتی کشاورزان، اصلاح و از کیلویی ۱۵ هزار تومان به ۲۳ هزار تومان افزایش پیدا کرد و بر همین اساس مابه‌التفاوت قیمت جدید و قدیم کلزا به کشاورزانی که پیش از این محصول خود را به شرکت بازرگانی دولتی فروخته‌اند، پرداخت می‌شود.
 
وی ضمن تأکید بر لزوم توسعه کشت کلزا و گندم در منطقه عنوان کرد: در سال زراعی آینده کشت گندم و کلزا به صورت قراردادی انجام می‌شود و همه نهاده‌های کشاورزی در زمان کشت به صورت نسیه به کشاورز تحویل می‌گردد و وجه آن در زمان برداشت و تحویل محصول به مراکز خرید غله از طلب کشاورزان کسر می‌گردد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdciuyazwt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چرا مابه التفاوت واریز نمیکنید . اینطور برا کشاورز انگیزه بشه که سال دیگه تمایل به کاشت گلزا بشه؟ با این کار که کردید کشاورز غلط کنه دیگه گلزا بکاره . تاعمر دارم دیگه گلزا نمیکارم نه من نه تمام کسانی که میشناسم نزدیک ۱۰۰ کشاورزیم که قسم خوردیم دیگه گلزا نکاریم
سلام هفت ماه که کشاورز چشم انتظار مابه التفاوت کلزا هست هی امروز وفردا می کنید لطفا یا یک تاریخ پرداخت قطعی اعلام کنید یا بگید که اصلا پولی پرداخت نمیشه دل خوش نباشید به این مقدار که قرار معلوم نیست کی دولت محترم به حساب کشاورز فلاک زد واریز کنه