کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور روسای ادارات ارزوئیه ؛

جلسه شورای جهاد علمی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

25 خرداد 1401 ساعت 21:01

جلسه شورای جهاد علمی شهرستان ارزوئیه به منظور هم اندیشی جهت برگزاری دومین رویداد علمی شهرستان و حمایت از نخبگان و کار آفرینان علمی در مورخ ۲۴ خرداد ماه در ناحیه سپاه ارزوئیه با حضور روئسای ادارات شهرستان برگزار شد.


به گزارش راه آرمان از ارزوئیه جلسه شورای جهاد علمی شهرستان ارزوئیه با حضور روسای ادارات دولتی و مراکز علمی در محل ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده گفت: در جهت تحقق شعار سال و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وضرورت انجام فعالیت هاي علمي با رویکرد دانش بنیان ، معاونت علمی پژوهش و فناوری ناحیه ارزوئیه اراده آن را دارد تا دومین رویداد علمی شهرستان را با موضوع گیاهان دارویی با مبنای دانش بنیان با همکاری ادارات دولتی و مراکز علمی ، آموزشی و دانشگاهی شهرستان در آبان ماه سال جاری برگزار نماید.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: هدف از برگزاری این رویداد را می توان کمک به ترویج و ارتقاء فرهنگ علمی شهرستان و دریافت ایده های دانش بنیانی جهت حل مشکلات شهرستان، استان و کشور و حمایت ازجامعه نخبگان علمی دانست.

در این جلسه پیرامون برگزاری دومین رویداد علمی شهرستان صحبت و هم اندیشی شد همچنین در رابطه با حمایت از نخبگان علمی و کار آفرینان تاکید گردید.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده


کد مطلب: 127616

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127616/جلسه-شورای-جهاد-علمی-شهرستان-ارزوئیه-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir