تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲
۰
plusresetminus
در سفر فرماندار ارزوئیه به تهران صورت گرفت؛

اخذ نمایندگی فروش فولاد آلیاژی در ارزوئیه

اخذ نمایندگی فروش فولاد آلیاژی با ایجاد زمینه اشتغال ۲۰۰نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان ارزوئیه در سفر فرماندار ارزوئیه و نماینده شهرستان در مجلس به تهران انجام شد.
اخذ نمایندگی فروش فولاد آلیاژی در ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه به منظور پیگیری و رفع مشکلات اشتغال جوانان ، اخذ نمایندگی فروش فولاد آلیاژی با ایجاد زمینه اشتغال ۲۰۰نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان ارزوئیه صورت پذیرفت

محمدی نماینده مردم شریف شهرستان ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی به اتفاق دکتر اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان طی سفر به تهران با مدیر عامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که در محل شرکت مذکور انجام شد محمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان ظرفیت ها و پتانسلی های موجود در شهرستان به تبیین زمینه های حضور این شرکت در طرح های صنعتی و اقتصادی شهرستان پرداخت.

وی وجود معادن ارزشمند شهرستان را یک ظرفیت فوق العاده برای سرمایه گذاران و عامل توسعه شهرستان عنوان کرد و پتانسیل های موجود در شهرستان همراه با مدیریت جهادی و تفکرات انقلابی بوجود آمده را گره گشای بسیاری از مشکلات شهرستان دانست

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تکیه بر ظرفیت های داخلی شهرستان و جذب سرمایه گذار را از عواملی عنوان کرد که میتواند پیشرفت شهرستان را در آینده نزدیک به دنبال داشته باشد.

محمدی از مدیر عامل شرکت فوق خواست با توجه به ظرفیت های شهرستان نسبت به راه اندازی نمایندگی فروش فولاد آلیاژی در شهرستان ارزوئیه مساعدت لازم را بعمل آورند.

اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان در این دیدار بیان کرد: از سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان ارزوئیه را داشته باشند به گرمی استقبال می کنیم.

فرماندار شهرستان ایجاد اشتغال در شهرستان را از برنامه های مد نظر خود عنوان و افزود: علی رغم ظرفیت های غنی شهرستان اما بسیاری از جوانان ارزوئیه به دلیل نبود شغل مناسب از شهرستان مهاجرت می کند که در صدد هستیم با ایجاد اشتغال از مهاجرت نیروی کار شهرستان جلوگیری نمائیم.

وی پشتیبانی افرادی که از نظر مالی ضعیف هستند و با اخذ تسهیلات بانکی کارگاه های کوچک راه اندازی می کنند را لازم دانست و افزود این افراد در صورت حمایت می توانند با عزم و اراده ای که دارند به موفقیت دست یابند و باعث تشویق و ترغیب سایر افراد به این سمت شوند.

لازم به ذکر است سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر است همچنین سودآوری عملیاتی و مدیریت بهینه دارایی ها در حوزه های پیشروی صنعت و معدن و ورود به خطوط کسب و کار نوین با بهره گیری از نقاط قوت از جمله شایستگی های کلیدی این شرکت است.

در ادامه با رایزنی های فشرده صورت گرفته مقرر گردید اخذ نمایندگی فروش فولاد آلیاژی با زمینه اشتغال ۲۰۰نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdccimqsm2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما