تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
۰
plusresetminus
در سفر یک روزه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به ارزوئیه عنوان شد؛

رفع مشکلات کشاورزان شهرستان ارزوئیه و پرداخت قیمت گندم خریداری شده در دستور کار است

خیراندیش رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان ارزوئیه به همراه فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان از سیلو های ذخیره گندم ارزوئیه بازدید کرد.
رفع مشکلات کشاورزان شهرستان ارزوئیه و پرداخت قیمت گندم خریداری شده در دستور کار است
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان مورخ ۲۵ خرداد ماه در سفر به شهرستان ارزوئیه به اتفاق فرماندار و سایر مسئولین از سیلوی ۹۰ هزار تنی ذخیره گندم ارزوئیه بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه بازدید از سیلوهای ذخیره گندم گفت: شهرستان ارزوئیه از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است که بایستی امکانات لازم جهت بهره برداری بهینه تر در اختیار کشاورزان قرار گیرد

وی افزود: در چند سال اخیر اعتبارات خوبی از سوی جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه جذب و در اختیار کشاورزان قرار داده شده است که نتایج مثبتی در پی داشته است.  

در این بازدید اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه به بیان مشکلات کشاورزان شهرستان پرداخت و یکی از نارضایتی های کشاورزان شهرستان را تاخیر در پرداخت بهای گندم خریداری شده عنوان کرد و از دکتر خیراندیش خواست ضمن مساعدت در پرداخت پول گندم کشاورزان در کمترین زمان ، نسبت به رفع سایر مشکلات کشاورزان نیز مساعدت لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است این بازدید با حضور خیر اندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، اسماعیل کاخ فرماندار ، حمزه معاون عمرانی فرمانداری ، پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی و مسئول دفتر نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.


انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcae0n6y49nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما